emilie321 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Da er jeg igang igjen, heldigvis. Etter 6 uker med halv fart og så 14 dager uten noe trening, merker jeg at jeg orker mindre. Vet jo at trening er ferskvare, men fikk meg allikevel en liten oppvekker. Samtidig så har ryggen blitt verre disse ukene, men etter to uker med trening, så er den allerede blitt litt bedre (fikk trent to gode økter forrige uker). Så trening er jaggu god medisin. Mandag : Treningsenteret. Styrke 90 min (14min sykling, 65min styrke, 10min tøying) Tirsdag : Treningsenteret. Svømt 60min (1400m) Onsdag : Treningsenteret. Styrke 40min (14min sykling, 25min styrke) Onsdag var jeg sliten, så det ble en kort økt, men litt er bedre enn ingenting. Satser på litt mer trening neste uke, men er fornøyd altså. Hvordan har det gått med dere andre? 4 Siter
Soleil70 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Har hatt en ok uke, skulle gjerne kommet igang med styrketrening igjen, det var for hardt da jeg ble syk i juni, og ble ikke frisk før i august. Uka ble som følger: Tirsdag 1,5 time tur + Absolution Onsdag 30 min tur + Mediyoga 75 min Torsdag 30 min tur + Flexibility Fredag 1,5 time tur + Absolution I dag har jeg vasket i 2 timer, det er det jeg er mest fornøyd med denne uka 🤭 4 Siter
påskelilje Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Jeg har hatt tre elendige uker mtp trening, først og fremst fordi jeg ble syk for to uker siden, og det har hengt i i pusten, helt til nå. Siste uka har jeg imidlertid vært på reise (3 ulike ting 🙃) fra tirsdag til nå seint i kveld, så jeg hadde ikke hatt tid til å trene uansett 😄😵🙃 Dessuten fikk jeg skikkelig vondt i underarmen i tre dager etter å ha løftet på to komfyrer på mandag, måtte ta smertestillende. Nå tror jeg det er godt igjen. Men i morgen er ei ny uke, og nå må jeg i gang igjen. 0 Siter
emilie321 Skrevet 15 timer siden Forfatter Skrevet 15 timer siden påskelilje skrev (1 time siden): Jeg har hatt tre elendige uker mtp trening, først og fremst fordi jeg ble syk for to uker siden, og det har hengt i i pusten, helt til nå. Siste uka har jeg imidlertid vært på reise (3 ulike ting 🙃) fra tirsdag til nå seint i kveld, så jeg hadde ikke hatt tid til å trene uansett 😄😵🙃 Dessuten fikk jeg skikkelig vondt i underarmen i tre dager etter å ha løftet på to komfyrer på mandag, måtte ta smertestillende. Nå tror jeg det er godt igjen. Men i morgen er ei ny uke, og nå må jeg i gang igjen. Ja, er det ikke godt at det kommer nye uker og med nye sjanser? Ønsker deg en god treningsuke😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.