Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg igang igjen, heldigvis. Etter 6 uker med halv fart og så 14 dager uten noe trening, merker jeg at jeg orker mindre. Vet jo at trening er ferskvare, men fikk meg allikevel en liten oppvekker. Samtidig så har ryggen blitt verre disse ukene, men etter to uker med trening, så er den allerede blitt litt bedre (fikk trent to gode økter forrige uker). Så trening er jaggu god medisin. 

Mandag : Treningsenteret. Styrke 90 min (14min sykling, 65min styrke, 10min tøying)

Tirsdag : Treningsenteret. Svømt 60min (1400m)

Onsdag : Treningsenteret. Styrke 40min (14min sykling, 25min styrke)

Onsdag var jeg sliten, så det ble en kort økt, men litt er bedre enn ingenting.  Satser på litt mer trening neste uke, men er fornøyd altså. 

Hvordan har det gått med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en ok uke, skulle gjerne kommet igang med styrketrening igjen, det var for hardt da jeg ble syk i juni, og ble ikke frisk før i august. Uka ble som følger:

Tirsdag 1,5 time tur + Absolution 

Onsdag 30 min tur + Mediyoga 75 min

Torsdag 30 min tur + Flexibility 

Fredag 1,5 time tur + Absolution 

I dag har jeg vasket i 2 timer, det er det jeg er mest fornøyd med denne uka 🤭

Skrevet

Jeg har hatt tre elendige uker mtp trening, først og fremst fordi jeg ble syk for to uker siden, og det har hengt i i pusten, helt til nå. Siste uka har jeg imidlertid vært på reise (3 ulike ting 🙃) fra tirsdag til nå seint i kveld, så jeg hadde ikke hatt tid til å trene uansett 😄😵🙃 Dessuten fikk jeg skikkelig vondt i underarmen i tre dager etter å ha løftet på to komfyrer på mandag, måtte ta smertestillende. Nå tror jeg det er godt igjen.

Men i morgen er ei ny uke, og nå må jeg i gang igjen.

Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg har hatt tre elendige uker mtp trening, først og fremst fordi jeg ble syk for to uker siden, og det har hengt i i pusten, helt til nå. Siste uka har jeg imidlertid vært på reise (3 ulike ting 🙃) fra tirsdag til nå seint i kveld, så jeg hadde ikke hatt tid til å trene uansett 😄😵🙃 Dessuten fikk jeg skikkelig vondt i underarmen i tre dager etter å ha løftet på to komfyrer på mandag, måtte ta smertestillende. Nå tror jeg det er godt igjen.

Men i morgen er ei ny uke, og nå må jeg i gang igjen.

Ja, er det ikke godt at det kommer nye uker og med nye sjanser? Ønsker deg en god treningsuke😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...