Spenning Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Hei, har trenings-økta gått bra idag, fullført lengde? Kanskje du er så sprek at du sykler ned til sør i sommer?:-))) 0 Siter
Amiga Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Nei jeg har ikke begynnt enda, må få i meg litt mat først. Det blir nok 12 km som vanlig i dag også! Til syd kommer jeg aldri til å sykle, jeg føler meg tryggere med sykkelen fast forran TVn! :-) 0 Siter
Amiga Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Tusen takk for bøker, fårepølse, salami og saltlakris! Skippermixen var farlig god, særlig de der hodene! :-D Er ferdig med 12 km sykkel så nå kan jeg bare slenge meg ned på sofaen og kose meg! :-) *klem* 0 Siter
Spenning Skrevet 23. april 2002 Forfatter Skrevet 23. april 2002 Nei jeg har ikke begynnt enda, må få i meg litt mat først. Det blir nok 12 km som vanlig i dag også! Til syd kommer jeg aldri til å sykle, jeg føler meg tryggere med sykkelen fast forran TVn! :-) Du må nok spandere 10 km ekstra på syklen nå hvis du skal smake på pakka?:-))) 0 Siter
Amiga Skrevet 23. april 2002 Skrevet 23. april 2002 Du må nok spandere 10 km ekstra på syklen nå hvis du skal smake på pakka?:-))) PHØ! Da klarer jeg ikke 12 km i morgen! Jeg skulle ha hatt luftmadrassen her nå så skulle jeg ha gått opp på taket og solt meg, men det får bli til en annen dag! :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.