emilie321 Skrevet søndag kl 21:44 Skrevet søndag kl 21:44 Denne uka er jeg fornøyd med innsatsen. Har vært på treningssenteret 4 ganger + gjort endel andre ting, men har vært sliten i helgen da. Uansett så er det bedring, for tidligere greide jeg bare å trene, men nå greier jeg litt andre ting også. Mandag : Treningssenteret. Sykling, styrke og tøying. 50min Tirsdag : Treningssenteret. Svømt 1500m. 62min Onsdag : Treningssenteret. Sykling, styrke og tøying. 90min Fredag : Treningssenteret. Sykling, styrke og tøying. 50min. Målet mitt i bassenget er å svømme 2000m på 60min. Hadde ikke vært noe problem tidligere, men vet ikke om det er realistisk nå. Tiden vil vise. Hvordan har det gått med dere andre? 3 Siter
påskelilje Skrevet søndag kl 22:23 Skrevet søndag kl 22:23 Så bra! Skikkelig imponert! Jeg har ikke svømt på evigheter, dvs kanskje et år. Hadde også 60 min på 2000 meter som mål som jeg som regel klarte, men mener å huske at jeg var tregere enn "normen " de siste gangene. Denne uka har jeg endelig kommet igang igjen med trening etter tre uker uten: Onsdag: Tur i skogen med venninne rett etter jobb, 4,5 km. Fredag: Styrketrening på treningssenteret 1 time (bein og rygg) Lørdag: Styrketrening på treningssenteret en drøy time (armer, bryst, skuldre) Søndag: Tur i skogen med mannen og venner, 3,8 km. 2 Siter
emilie321 Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden påskelilje skrev (3 timer siden): Så bra! Skikkelig imponert! Jeg har ikke svømt på evigheter, dvs kanskje et år. Hadde også 60 min på 2000 meter som mål som jeg som regel klarte, men mener å huske at jeg var tregere enn "normen " de siste gangene. Denne uka har jeg endelig kommet igang igjen med trening etter tre uker uten: Onsdag: Tur i skogen med venninne rett etter jobb, 4,5 km. Fredag: Styrketrening på treningssenteret 1 time (bein og rygg) Lørdag: Styrketrening på treningssenteret en drøy time (armer, bryst, skuldre) Søndag: Tur i skogen med mannen og venner, 3,8 km. Takk! Ja, jeg er mye tregere enn normalt, men erfaringen sier meg at farta kommer etterhvert. Ser at noe har skjedd, for jeg trenger lengre tid til restitusjon nå enn før. Om det er alderen eller hjertet + +, det aner jeg ikke 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.