Gå til innhold

Hvorfor tar baken vekk goder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånn at jeg fikk 0,5% tilbake pr 100kr tror jeg det var. Man får inntil 1.500,- i året og det er renter på opptjent beløp. Plutselig fikk jeg gebyr for visa kortet mitt «årlig gebyr» stod det. 
Så en ekstra kostnad kom fra det blå, mens goder som opptjente bonus forsvinner. Vet dere hvorfor sånt forsvinner? Er det fordi banken ikke vil betale ut noe men bare tjene?

Anonymkode: 885f2...7ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet
34 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er sånn at jeg fikk 0,5% tilbake pr 100kr tror jeg det var. Man får inntil 1.500,- i året og det er renter på opptjent beløp. Plutselig fikk jeg gebyr for visa kortet mitt «årlig gebyr» stod det. 
Så en ekstra kostnad kom fra det blå, mens goder som opptjente bonus forsvinner. Vet dere hvorfor sånt forsvinner? Er det fordi banken ikke vil betale ut noe men bare tjene?

Det har alltid vært gebyr på visakort. Omtrent 300 kroner i året.

Anonymkode: 9d306...d8e

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det har alltid vært gebyr på visakort. Omtrent 300 kroner i året.

men hvorfor tar de vekk «penger tilbake» da?

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

men hvorfor tar de vekk «penger tilbake» da?

Er vel ikke lønnsomt for banken lengre da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...