Gå til innhold

Så var det den helvetes pensjonen da

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
Skrevet

Leste litt, og jeg har redusert skatt i dag fordi noe av lønne mi betales til pensjon. Alle har redusert skatt pga pensjon. Så den skal altså være ENDA HØYERE! For det som er, er at lønna som betales skal skattes av. Vi betaler også skatt når vi kjøper noe i butikk. 

Jeg vet ikke hva jeg skal når jeg blir gammel egentlig. Jeg kommer ikke til å ha noen familie. Det er en tid man gjerne bare venter på å dø. Fremtiden er kortere enn fortiden. Man ser tilbake på alt man ikke klarte å oppnå. En uattraktiv jomfru (gammel). Så det irriterer meg at noe av lønna nå går til pensjon. Men den jævla alderdommen må selvfølgelig også gjøre et nummer ut av seg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...