påskelilje Skrevet onsdag kl 10:53 Skrevet onsdag kl 10:53 Ingen har rapportert, da får jeg gjøre det 😅 Onsdag: Styrketrening på treningssenteret, 1 time. Tur i skogen; 4,7 km Torsdag: Styrketrening på treningssenteret, 1 time. Lørdag: 3 timers øvelse med koret 🎶 Søndag: Tur i skogen; 6,6 km 2 Siter
Grendel Skrevet onsdag kl 12:31 Skrevet onsdag kl 12:31 Det ble litt amputert pga travel helg. Jeg fikk en økt med oppoverbakke - intervall sammen med en gjeng. 1 Siter
påskelilje Skrevet i går, 12:16 Forfatter Skrevet i går, 12:16 Vi har nylig byttet lokaler på jobb, og er nå i 4. etasje (2.etasje tidligere). Hadde tenkt å vente til etter jul med å begynne og ta trappene, men når flere kollegaer sa at de gjorde det, var det flaut å ta heisen... Så nå har jeg tatt trappene i tre dager. I dag har jeg faktisk gjort det tre ganger (har vært ute to ganger) Fra parkeringskjelleren og opp er det da 5 eller 6 etasjer. Puh!!! Tenker på dere som tar trappene i enda flere etasjer på jobb eller hjemme!!! Jeg kommer til å få DEN kondisen, ikke sant 😅🤪🙄? 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.