Vhanja Skrevet onsdag kl 13:36 Skrevet onsdag kl 13:36 I år er jeg fornøyd med progresjonen på julegaver. Setter alltid opp en oversikt i Excel over hvem jeg skal kjøpe til og hva jeg skal kjøpe. Så når jeg først drar ut til kjøpesenteret så har jeg en konkret plan. Evt når jeg handler på nett, som jeg har gjort en del av i år. Har fått kjøpt og pakket inn de fleste gavene nå, har bare 1,5 gaver igjen, men der vet jeg hva jeg skal kjøpe. Også venter jeg på et par gaver som skal komme i posten. Også har jeg samboer igjen, men det er bare kos. Vi skriver ønskeliste med masse geek-ting til hverandre, så det er bare stas å kjøpe. Hvordan ligger dere an? 0 Siter
emilie321 Skrevet onsdag kl 14:22 Skrevet onsdag kl 14:22 Begynte tidlig med de første gavene, men så stoppet det litt opp. Har greid å få tatt et røsk nå, så av 16 gaver, har jeg 1,5 igjen. Håper på å få kjøpt de siste i morgen. Må pakke de inn da, men det er bare koselig å sitte og pusle med. 0 Siter
Lillemus Skrevet onsdag kl 14:42 Skrevet onsdag kl 14:42 Det som må sendes gikk i posten i dag, så det er i alle fall i boks. Ellers har jeg kjøpt litt, men må ta en runde over helgen og kjøpe resten, men det er bare kos. Venter på et par ting jeg har bestilt til mannen, håper virkelig det kommer frem, men jeg begynner å tvile, kjenner ikke til transportøren og den kommer tydeligvis fra utlandet og det er liten fremdrift på pakken når jeg sjekker... Jaja, han får bare vente om den ikke kommer til jul. 0 Siter
morsan Skrevet onsdag kl 15:32 Skrevet onsdag kl 15:32 Nå har jeg igjen bare å kjøpe gave til mannen, men jeg har en plan. 0 Siter
Ekstra Skrevet onsdag kl 15:34 Skrevet onsdag kl 15:34 Nei, har ikke kommet særlig i gang utover litt tankevirksomhet, har vært altfor travel med jobb. Har egentlig ikke så mange gavene å kjøpe. 0 Siter
Vendi Skrevet onsdag kl 15:55 Skrevet onsdag kl 15:55 (endret) Jeg ble ferdig med alt av gaver i går Endret onsdag kl 15:58 av Vendi 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet onsdag kl 15:57 Skrevet onsdag kl 15:57 Jeg har akkurat blitt ferdig med alle gavene, er fornøyd med kjøpene i år og gleder meg til å gi vekk 😊 0 Siter
påskelilje Skrevet onsdag kl 19:54 Skrevet onsdag kl 19:54 Veldig lite ferdig. Har én pakke som skal postes, den har jeg gjort klar i kveld, skal sende den i morgen. Mannen skal reise til Vestlandet fredag eller lørdag og skal ha med seg mest mulig i bilen(jeg skal fly en uke seinere), så jeg har litt å ordne i morgen 😅 0 Siter
cathlin Skrevet onsdag kl 21:35 Skrevet onsdag kl 21:35 Jeg ligger litt i overkant godt an. Skulle bare kjøpe 4 julegaver i år, men nå er jeg oppe i 19 stk jeg skal prakke på ymse gaver. Sånn ble det denne gangen og det er fremdeles noen dager igjen til jul og det bekymrer meg litt. 0 Siter
Dorthe Skrevet onsdag kl 21:56 Skrevet onsdag kl 21:56 Jeg skal kjøpe to matkurver og et gavekort og det er det. 0 Siter
Grendel Skrevet torsdag kl 06:31 Skrevet torsdag kl 06:31 Jeg ligger bra an. Mangler bare til sønnen og en ekstra ting til kona, men jeg har en plan. Jeg har kjøpt til mine foreldre, søsken, nevøer og nieser. 0 Siter
munchin Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Jeg er halveis ca. Har 8 tantebarn bla. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.