Gå til innhold

Anbefalte innlegg

BrukerErHeltAnonym
Skrevet
Alba skrev (19 timer siden):

Jeg har ingen å kjøpe til.

Har absolutt ingen familie eller venner?

Videoannonse
Annonse
BrukerErHeltAnonym
Skrevet
Vhanja skrev (På 10.12.2025 den 14.36):

Hvordan ligger dere an? :) 

Det ordnes på mandag eller tirsdag.,

Skrevet

Er ferdig med å pakke alle gavene og har levering igjen. Leverte de første i går. Synes det er veldig hyggelig å dra rundt å levere gaver.

Skrevet

Har bare å pakke inn igjen. Det er tiltak, er vanligvis hyggelig. Men ikke helt i form. Planen er å gjøre det i morgen. 

Skrevet

Bra å se at alle nærmer seg mål.

Venter på siste pakke som skal komme mandag, så er det bare å pakke inn det som er igjen.

Skrevet

Var ferdig i midten av november.. er bare sånn jeg gjør det. Hater butikker og pakkekjøret i desember 🎁

Skrevet

Nå er jeg ferdig! Herlig! Har fått levert alt som skal leveres, unntatt en pakke til ei venninne jeg treffer i morgen. 

Skrevet

Jeg kom plutselig på at hovedpakken til mannen ikke har kommet ennå og jeg er svært spent på om den rekker frem til jul! Fikk melding i dag om at den har kommet inn i landet og er registrert i Posten-appen. Den ble bestilt 2. desember, hadde jeg visst at det skulle ta så lang tid så hadde jeg nok gått for noe annet.

Skrevet
påskelilje skrev (34 minutter siden):

Nå er jeg ferdig! Herlig! Har fått levert alt som skal leveres, unntatt en pakke til ei venninne jeg treffer i morgen. 

Så deilig!

Selv skal jeg levere pakker i morgen og på søndag og da er alle mine levert. Bortsett fra de jeg skal ha med dit jeg skal da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...