Gå til innhold

Trist melding


Trollmor

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Ja så var det definitivt over!!!

Etter litt småblødninger i helga, 2 ultralyder (lør + søn) på sykehuset hvor at var ok, fikk vi vårt største sjokk noensinne i går! Var til UL hos min faste gyn. og det var ikke noe hjerteaktivitet lenger.

Hjertet til vårt lille, etterlengte nurk slo ikke lenger.

Skal på sykehuset i morgen tidlig til utskrapning!

Dette er så trist så trist, har ikke flere tårer igjen. Mannen min tar det like tungt, vi trøster hverandre så godt vi kan.

At det kan snu så fort! Fra den lykkeligste dagen i vårt liv 19. mars da jeg testet positivt til i går da vi fikk denne forferdelige beskjeden!

Det merkeligste av alt er at vi allerede snakker om neste forsøk! Ikke vet jeg hvor denne styrken kommer ifra.

Det var alt for denne gang. Jeg er nok tilbake igjen om noen dager.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Trollmor

Huff så utrolig trist. Ord blir så fattige...

Ta godt vare på hverandre i tiden fremover! Gråt ut, og prat med hverandre.

Sender deg en stor varm trøsteklem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var forferdelig trist. Jeg ble så glad på dine vegne da du sendte en gladmelding tidligere. Alle som har opplevd at en etterlengtet graviditet som ender i sp.a. vet at det ikke finnes ord for hvor vondt og urettferdig det føles. Ta deg tid til å sørge, og vit at du har alles medfølelse her.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka

Dette var fryktelig triste nyheter, Trollmor, er så lei meg på deres vegne! Håper dere finner styrke til å stå på videre,

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er høyst urettferdig! Dette har dere ikke fortjent, Trollmor! Jeg vet bare ikke hva jeg skal si til deg, for akkurat nå er det ingenting som hjelper annet enn å si at jeg tenker MASSE på dere. Skal sende deg en mail litt senere! Har lurt fælt på hvordan det gikk, og tenkte at no news is good news.

Er lei meg på deres vegne.

Mange trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei kjære trollmor

Vet ikke hva jeg skal si, men jeg kan tenke meg at det må ha vært en grusom opplevelse. Nedturen og sorgen blir jo desto værre etter en slik lykkerus som du/dere har opplevd etter 2 blå.

Jeg vil prøve å få deg til å tenke slik:

1. du har bevist at du kan bli gravid :-))

2. du skal/kan prøve flere ganger

3. om kort tid har du energi og pågangsmot til ditt nye forsøk

4. at en eller annen gang så får dere barn !!! Er det ikke en fantastisk tanke??

Jeg har lært meg 2 viktige ting i denne prøverørs-karusellen og det ene er TÅLMODIGHET og det andre er TRO/HÅP. Disse 2 viktige ingrediensene har gitt meg , og kommer til å gi meg , styrke til å prøve og prøve helt til jeg blir gravid. Håper også dere finner deres styrke, for tro meg, en vakker dag så er det deres tur :-))

Go, optimistisk, varm, trøstende klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trollmor

Nå sitter jeg med tårene i øyene. Gjett om jeg vet hvordan du har det nå. Det er bare vondt, vondt og vondt. Og så føles det så veldig urettferdig. Så mye strev, så mye venting, så mye angst, så mye glede, så ender det slik. Det er ikke rettferdig.

Jeg misunner deg ikke de dagene som nå kommer. Ta så lang sykemelding du kan få. Tillat dere å sørge skikkelig. Dette er ikke noe som dere bare glemmer med en gang, men det blir lettere etterhvert. Vi er heldigvis skapt slik at vi tenker fremover.

Ta godt vare på hverandre. Kanskje jeg treffer på deg på FUB chatten en kveld?

Mange klemmer fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så forferdelig trist Trollmor. Dette må være forferdelig tungt for dere. Vanskelig å finne trøstende ord.

Tenker på dere. Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trollmor!

Nei og nei så trist det var å lese dette.

Livet virker så fryktelig meningsløst når en opplever slike slag som dette.

Det er nok ingen ord som kan trøste akkurat nå. Ta godt vare på hverandre og gi dere selv lov til å sørge over tapet.

Føler virkelig med dere!

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg, og stakkars mannen din.At dere skulle oppleve dette etter den store gleden over å lykkes, det er bare ufattelig.

Håper dere får lysere dager fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Trollmor!

Dessverre vet jeg hvordan dette oppleves og det er KJEMPEVONDT og føles bare så urettferdig. Det ikke bare føles urettferdig, men det er det virkelig også!

Dere må være råsterke som klarer å tenke på nye forsøk allerede.

Ønsker dere så inderlig lykke til videre. Ta kjempegodt vare på hverandre i tiden fremover.

Varm hilsen til dere begge fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var såå trist, urettferdig og vondt! Føler med dere.

*stor trøsteklem*

Håper dere er gode støtter for hverandre, og at dere finner mot, vilje og lyst til å prøve igjen. Ikke gi opp!

Stor klem fra ho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trollmor!

Det var en uendelig trist melding. Jeg kan egentlig bare ane hvordan du må ha det nå, siden jeg (heldigvis) ikke har opplevd dette selv. Jeg føler med dere i denne tunge tida...har ikke ord jeg Trollmor...

Det vil sikkert ta tid å komme ovenpå igjen, men ser at dere allt har begynt å tenke på flere forsøk. Det er tøft dette gamet her...fallhøyden er så utroli høy. Livet er ikke rettferdig...vi som strever så veldig med dette skulle ikke oppleve det dere har opplevd nå!

Jeg ønsker dere allt godt for framtida Trollmor! Håper håper at det neste forsøket går bra i 9 mnd til ende!

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...