Gå til innhold

Trist melding


Trollmor

Anbefalte innlegg

Nei og nei, så sørgelig dette var ! Jeg vet godt hvor tungt dere har det nå. Jeg aborterte i uke 10 på vårt første forsøk, og var temmelig langt nede. Mitt beste råd er at dere tar godt vare på hverandre i tiden fremover. Etter en stund går det litt lettere, og da kan dere finne på noe ekstra hyggelig sammen mens dere venter på å komme igang igjen. Vi benyttet denne tiden til å gifte oss og reiste på en flott bryllupsreise etterpå. Da fikk vi noe hyggelig å beskjeftige tankene med i den lange og tunge perioden før neste forsøk startet.

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alette

Nei, å nei :(

Det finnes ikke ord for sånt. Men som du selv sier, hvor kommer denne styrken fra ? Man kan komme så langt ned i kjelleren som bare det. Allikevel klarer vi "prøverørere" å komme oss opp igjen. Klar til ny kamp.

Trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krepsen30

Stakkars dere, hvor kommer rettferdigheten fra? Håper dere tar godt vare på hverandre i denne forferdelige tiden.

Jeg tenker på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist lesing, jeg opplevde det samme for en tid tilbake, og vet at det er ubeskrivelig vondt å se det lille nurket uten et bankende hjerte.

Jeg føler med dere.

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Trønder

Slutter meg til alle de andre - dette var en trist melding.

Styrken ligger vel i håpet, og håpet ligger vel i nye forsøk. Måtte du lykkes fult ut neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til alle de andre - dette var en trist melding.

Styrken ligger vel i håpet, og håpet ligger vel i nye forsøk. Måtte du lykkes fult ut neste gang!

Utrolig trist dette her. Godt allikelvel at dere orker å tenke fremover allerede nå. Ønsker dere all mulig lykke fremover! Ta vare på hverandre.

Mange klemmer Kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Trollmor!

Det var en uendelig trist melding. Jeg kan egentlig bare ane hvordan du må ha det nå, siden jeg (heldigvis) ikke har opplevd dette selv. Jeg føler med dere i denne tunge tida...har ikke ord jeg Trollmor...

Det vil sikkert ta tid å komme ovenpå igjen, men ser at dere allt har begynt å tenke på flere forsøk. Det er tøft dette gamet her...fallhøyden er så utroli høy. Livet er ikke rettferdig...vi som strever så veldig med dette skulle ikke oppleve det dere har opplevd nå!

Jeg ønsker dere allt godt for framtida Trollmor! Håper håper at det neste forsøket går bra i 9 mnd til ende!

Stor trøsteklem fra

Kjære Trollmor !

Jeg har bare lust å skrike NEI, høyt.

Dette var virkeligen trist.

Vet ikke hva jeg skal sie for trøstens ord, men du skal vite at jeg tenker på er, og føler med dere.

Stor trøst klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Det var utrolig trist å høre!

Vet akkurat hvordan det føles. Hadde det akkurat slik selv også etter et evllykket ICSI forsøk.... så lenge det varte.

Det er trist at vi også skal måtte oppleve det, vi som er igjennom så mye i forkant.... men det er vi desverre ikke forsikret mot!

Det er jo en trøst at dere har fått det til en gang, kanskje går det deres vei neste gang.

Hilsen HC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, å nei, å nei, å nei!!!!!!!!!!! Jeg kan ikke tro det jeg leser, Trollmor :-( Skulle det virkelig ikke gå bra nå når dere har kommet så langt??? Dette var utrolig trist å lese.

Skulle ikke vært lov for en ufb'er å miste, når man endelig har blitt gravid!!

Jeg føler veldig med dere nå - men ble veldig glad for at dere allerede prater om neste forsøk. Ta den tiden dere trenger for å komme dere igjennom dette.

Sender dere store trøsteklemmer!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...