emilie321 Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Grendel skrev (29 minutter siden): Jeg skjønner egentlig ikke at folk har overskudd til å irritere seg så mye over snø. Det er et par dager i året med skikkelig mye snømåking. Og så er det litt skraping av bilvindu. Det er fint å gå på ski. Spennende skiskyting på TV denne helgen. Det er holka jeg hater.... den som kommer når det er kaldt/snø og varmegrader/regn omhverandre.... Men jeg må jo bare ta det som det kommer... får jo ikke gjort noe med det. 0 Siter
morsan Skrevet 12. januar Skrevet 12. januar emilie321 skrev (13 timer siden): Det er holka jeg hater.... den som kommer når det er kaldt/snø og varmegrader/regn omhverandre.... Men jeg må jo bare ta det som det kommer... får jo ikke gjort noe med det. Enig i at det er kjipt med snø/regn om hverandre. Når det først har kommet snø, er det best om det holder seg på ca -5, og at det ikke bare blir akkurat nok mildvær/regn til at vi bare får hålke og ikke bart. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Fordi da tar det 1,5 timer hver vei å kjøre til butikken. Jeg bruker vanligvis tre kvarter hver vei. Det er så mye svinger her. Anonymkode: e5caf...0e8 0 Siter
heckline Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar Jeg er ikke spesielt stor fan av snøen, jeg heller. Altså. Hvis det kunne kommet 20-30 centimeter fin, tørr snø rundt midten av desember og den gikk igjen innen første mars, hadde det vært helt greit. Men den halvmeteren som kommer i slutten av mars de fleste årene kunne jeg fint klart meg uten. De årene snøen ikke forsvinner før 1. mai føler jeg at jeg går glipp av våren. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 13. januar Skrevet 13. januar TS, du er i godt selskap. Jeg liker heller ikke vinter. Mørkt, kaldt, og jeg er en frysepinne... Selv om snø lyser opp, kan jeg ikke si jeg er begeistra for det heller. I vårt klima betyr gjerne snø etter hvert holke - som jeg virkelig HATER pga. en skade som medfører balanse som en 90-åring. Pga. det er jeg heller ikke så gira på å gå på ski. Piggsko hjelper jo, men det er ikke noe jeg liker. Det jeg derimot liker er at det ikke er vinter hele året. Dette går over! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.