AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden @nachnoo? Jeg spiser på følelser/døyver vonde følelser med mat har en enorm apetitt. Småspiser mat/godteri osv gjennom hele dagen. Hver dag. Er deprimert. Bruker Litium og Abilify mot depresjon. Kunne trenge noe som hjelper meg med å stagge matlysten. Hva er bivirkningene? Anonymkode: 6a421...948 0 Siter
Glitter Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Problemet er jo at når man slutter på de, så går de fleste opp i vekt igjen for da kommer matlyst tilbake. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Glitter skrev (2 minutter siden): Problemet er jo at når man slutter på de, så går de fleste opp i vekt igjen for da kommer matlyst tilbake. Er det vanlig å stå på de resten av livet? Anonymkode: 6a421...948 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det vanlig å stå på de resten av livet? Anonymkode: 6a421...948 Nei, de koster jo ekstremt mye vet du. Spiser du for å døyve må du ta tak i det underliggende. Anonymkode: 8cb10...140 0 Siter
Glitter Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er det vanlig å stå på de resten av livet? Anonymkode: 6a421...948 Noen mener man må det. Men de fleste har jo ikke råd til det. Og ditt behov for å spise følelser vil fortsatt være der når du slutter på de. Med mindre du klarer å jobbe skikkelig med dette. Endret 13 timer siden av Glitter 0 Siter
motiva2 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Min erfaring er at de hjelper mot overspising og demper den økte matlysten man får av antipsykotika. Det har heller ikke vært så dyrt som jeg fryktet, siden jeg klarer meg med en ganske lav dose. Det koster meg ca 900 kr i måneden, men det sparer jeg lett inn fordi jeg kjøper mye mindre mat og søtsaker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden motiva2 skrev (1 time siden): Min erfaring er at de hjelper mot overspising og demper den økte matlysten man får av antipsykotika. Det har heller ikke vært så dyrt som jeg fryktet, siden jeg klarer meg med en ganske lav dose. Det koster meg ca 900 kr i måneden, men det sparer jeg lett inn fordi jeg kjøper mye mindre mat og søtsaker. Tenker du å bruke den i noen år fremover? Hvordan kjente du effekt og hvor fort? Anonymkode: 6a421...948 0 Siter
motiva2 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tenker du å bruke den i noen år fremover? Hvordan kjente du effekt og hvor fort? Anonymkode: 6a421...948 Jeg håper at jeg ikke må bruke den i årevis, men har ikke noe imot å stå på en liten dose hvis det er nødvendig. Tror jeg merket effekt ganske kjapt, ved at jeg var mindre sulten. De første ukene hadde jeg endel magesmerter, kvalme og diaré, men det roet seg og bivirkningene ble svakere etterhvert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden motiva2 skrev (1 minutt siden): Jeg håper at jeg ikke må bruke den i årevis, men har ikke noe imot å stå på en liten dose hvis det er nødvendig. Tror jeg merket effekt ganske kjapt, ved at jeg var mindre sulten. De første ukene hadde jeg endel magesmerter, kvalme og diaré, men det roet seg og bivirkningene ble svakere etterhvert. Var det slik at det var vanskelig å være på jobb om du jobber da? Anonymkode: 6a421...948 0 Siter
motiva2 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det slik at det var vanskelig å være på jobb om du jobber da? Anonymkode: 6a421...948 Jeg jobber ikke, men tror det hadde gått greit. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden motiva2 skrev (Akkurat nå): Jeg jobber ikke, men tror det hadde gått greit. Ok, takk. Anonymkode: 6a421...948 0 Siter
Alba Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har lyst til å starte på dem. Men er redd sprøytene er vonde å ta. Er pyse. Også er jeg redd jeg må ta de resten av livet. Har gått opp så mye i vekt de siste årene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Alba skrev (1 time siden): Jeg har lyst til å starte på dem. Men er redd sprøytene er vonde å ta. Er pyse. Også er jeg redd jeg må ta de resten av livet. Har gått opp så mye i vekt de siste årene. Har du råd å gå på de lenge? Tror ikke at de er vonde å sette. Anonymkode: 6a421...948 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.