påskelilje Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg skal lage lasagne i dag, vi får gjester. Vanligvis bruker jeg mye løk og hvitløk i for å få god smak. Denne gangen må det bli lasagne uten løk, pga allergi. Forslag til hva jeg kan ha i for å få med smakfull lasagne? 0 Siter
Vhanja Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg liker det ikke selv, men selleri er ganske smakfullt. Ellers kan du ha gulrot, squash, paprika eller noen andre grønnsaker. Av krydder synes jeg det er godt med oregano og paprikakrydder. Kanskje også littegrann cayennepepper og chilikrydder. Ikke mye, bare litt for å få en liten "omph". 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg hadde krydret tomat passata med oregano basilikum pepper også hadde jeg vurdert å droppe, wmeller ha mindre bechamel saus. Anonymkode: ae8fb...3c6 1 Siter
påskelilje Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Vhanja skrev (46 minutter siden): Jeg liker det ikke selv, men selleri er ganske smakfullt. Ellers kan du ha gulrot, squash, paprika eller noen andre grønnsaker. Av krydder synes jeg det er godt med oregano og paprikakrydder. Kanskje også littegrann cayennepepper og chilikrydder. Ikke mye, bare litt for å få en liten "omph". Selleri var lurt! Skal ta bare litt. Og gulrot. Har en liten chili og. Blir nok godt! 1 Siter
påskelilje Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg hadde krydret tomat passata med oregano basilikum pepper også hadde jeg vurdert å droppe, wmeller ha mindre bechamel saus. Anonymkode: ae8fb...3c6 Takk for tips! 0 Siter
Ekstra Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Er purre er alternativ? Eller er det kanskje også løk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden italiensk krydderblanding. oregano, basilikum, ++ Anonymkode: 10e19...417 0 Siter
påskelilje Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden Ekstra skrev (1 time siden): Er purre er alternativ? Eller er det kanskje også løk. Purre går ikke. Ble gulrot og litt stangselleri + krydder. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.