AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Hej Jeg tok botox på mandag i ansiktet Først i dag vasker jeg ansiktet med head & shoulders og gni/smører det rundt området jeg tok botox Etter dusjen har jeg blitt rødt i området jeg tok botox og samtidig smørte sjampo på Kan jeg ha ødelagt og eller gjordt noe form for skade her? Det er 5 dager siden jeg tok botox Lest i ettertid man ikke skal bruke head & shoulders i ansiktet, noe jeg allerede har brukt opp mot flere måneder for å holde flass unna Anonymkode: 87083...66d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Du har allerede startet to tråder på KG om dette og fått mange gode svar der. Anonymkode: 501af...ada 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har allerede startet to tråder på KG om dette og fått mange gode svar der. Anonymkode: 501af...ada Ok, du har rett og stresser nok bare veldig over det Anonymkode: 87083...66d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ok, du har rett og stresser nok bare veldig over det Anonymkode: 87083...66d Kanskje du har litt tungt for det? Anonymkode: a55f3...93f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje du har litt tungt for det? Anonymkode: a55f3...93f Hva mener du? Anonymkode: 87083...66d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.