AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Hei! Jeg har et forbrukslån som jeg vil bli kvitt raskere enn som avtalt med min bank. Jeg vet at jeg kan gjøre en ekstra innbetaling, det står at jeg må bruke samme kid og konto. Men spiller det noen rolle om jeg endrer beløpet på avtalen i min nettbank og gjør ekstra innbetalinger på den måten, eller om jeg gjør dem som en egen transaksjon? @ISW? Anonymkode: 2f0dc...b46 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Dette kan du sjekke i nettbanken din og hva som står om låneavtalen Anonymkode: fc9aa...16b 0 Siter
ISW Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar Heisann 😊 Dette praktiseres litt ulikt fra bank til bank. Mange banker har en «varslingsperiode» fra 3 dager før forfall, fram til terminen er dekket inn. Innbetalinger du i denne perioden gjør på lånet ditt, dekker inn terminforfallet, og noen banker praktiserer også at overbetalinger i denne perioden refunderes. Jeg ville gjort ekstra innbetalinger (som for øvrig er bra og fornuftig), si, en uke etter terminen er trukket/betalt. Da er du sikker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. januar Skrevet 11. januar ISW skrev (15 minutter siden): Heisann 😊 Dette praktiseres litt ulikt fra bank til bank. Mange banker har en «varslingsperiode» fra 3 dager før forfall, fram til terminen er dekket inn. Innbetalinger du i denne perioden gjør på lånet ditt, dekker inn terminforfallet, og noen banker praktiserer også at overbetalinger i denne perioden refunderes. Jeg ville gjort ekstra innbetalinger (som for øvrig er bra og fornuftig), si, en uke etter terminen er trukket/betalt. Da er du sikker. Tusen takk! Anonymkode: 2f0dc...b46 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.