Gå til innhold

Er det noen her som bor i Sør-Norge og IKKE har valgt Norgespris?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

NRK: Knapt 57 prosent av boligene i Sør-Norge har valgt norgespris, ifølge tall fra El-Hub. Forbrukerrådet er overrasket.

I Oslo har knapt 47 prosent av husholdningene valgt Norgespris. I Bergen er andelen 46 prosent, mens andelen i Kristiansand og Stavanger er 70 og 65 prosent.

https://www.nrk.no/norge/bare-57-prosent-har-valgt-norgespris-der-det-lonner-seg-1.17722186

Anonymkode: 004c3...93f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Oslo er det mange innvandrere som sikkert ikke har fått det med seg.

Anonymkode: 52f83...e3e

Skrevet

Jeg gidder ikke. 

Bor i leilighet med fjernvarme og bruker stort sett strøm til matlaging, dingser og lys. Elbil går på felles anlegg, ikke egen måler. Snittforbruket er ca 400 kwh/mnd. Det vil si at i kalde vintermåneder betaler jeg cirka en hundrelapp i måneden mer uten Norgespris. Så betaler jeg nok litt mindre når det er mildt.

Men for folk i eneboliger, med elbil eller de som bruker elektrisk oppvarming, anbefaler jeg det absolutt. 

Skrevet

Kan ikke forstå at folk ikke bytter. Bor i leilighet, 63 kvadrat. Ikke elbil eller den type ting som trenger lading. Jobber mye så er kun hjemme noen timer på kvelden og i helger. Bruker svært LITE strøm til vanlig, men ser nå at jeg faktisk har spart flere hundre hver måned siden oktober. 

Anonymkode: 923cc...73e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...