Gå til innhold

Er det noen her som bor i Sør-Norge og IKKE har valgt Norgespris?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan bestiller jeg Norgespris? 

Link? Må jeg skrive under noen papirer?

Lønner det seg i en gammel enebolig på Østlandet?

Anonymkode: 96ddb...a37

https://elhub.no/

Ja, det det har i hvert fall hvert lønnsomt frem til nå. Det er mest lønnsomt i vinterhalvåret. 

Videoannonse
Annonse
Nicklusheletida
Skrevet
Nicklusheletida skrev (11 minutter siden):

https://elhub.no/

Ja, det det har i hvert fall hvert lønnsomt frem til nå. Det er mest lønnsomt i vinterhalvåret. 

Ups, vært skal det stå

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvordan bestiller jeg Norgespris? www.elhub.no

Link? Må jeg skrive under noen papirer? Du bestiller online.

Lønner det seg i en gammel enebolig på Østlandet? Helt klart.

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg bestilt Norgespris jeg også.

Eva Sofie
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan bestiller jeg Norgespris? 

Link? Må jeg skrive under noen papirer?

Lønner det seg i en gammel enebolig på Østlandet?

Om du følger lenken du fikk, på elhub.no, kan du der logge deg inn med BankID/kodebrikke. Der får du informasjon om Norgespris er lønnsomt for deg. Statistisk sett, på Østlandet i en eldre bolig/leilighet, vil det være penger å spare.

PS: Det er mulig å bestille Norgespris pr. papir, men da gjør myndighetene det tungvint...

Eva Sofie
Skrevet
Grendel skrev (21 timer siden):

Takk for tipset om å gå inn på elhub. Jeg bor i Trondheim og ser at vi ville tapt 3000 på Norgespris.

Jeg likte også den funksjonen. Merkelig at ingen informerer om den. Det store spørsmålet alle stiller seg er hvordan det slår ut for meg...

- Jeg ser at for vår del, har vi betalt 1.800 kr. mer enn om vi ev. hadde inngått avtale om Norgespris 1. oktober.

Spørsmålet er om man burde hatt en mer generell støtte. Noe som ikke krever at man følger med og logger seg inn.

Den generelle strømprisstøtten fortsetter uansett, for de som ikke inngår Norgespris. Var det 90% av prisen når strømprisen bikker 72 øre?

Det ser jo ut som om 40% av befolkningen i sør ikke har Norgespris selv om det helt åpenbart lønner seg.

Jeg tipper det overlapper godt med de 40% fattigste og mest ressurssvake.

Jeg har tenkt det samme. Jeg håper det føres statistikk på det. Og hva med de 600.000 personene som strever med digitale tjenester?

AnonymBruker
Skrevet
Eva Sofie skrev (32 minutter siden):

Om du følger lenken du fikk, på elhub.no, kan du der logge deg inn med BankID/kodebrikke. Der får du informasjon om Norgespris er lønnsomt for deg. Statistisk sett, på Østlandet i en eldre bolig/leilighet, vil det være penger å spare.

PS: Det er mulig å bestille Norgespris pr. papir, men da gjør myndighetene det tungvint...

Jeg har bestilt det nå. Tusen takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...