stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden morsan skrev (39 minutter siden): Støtter det som er sagt over at man ikke kan helbrede forkjølelsen men alskens remedier, men du kan få lindret noe av symptomene underveis. God bedring! Takk. Hva kan lindre? Hvitløk? 0 Siter
Dorthe Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg synes nesespray er tingen når man er forkjølet. Da stopper nesa å renne og man blir ikke tett i nesa heller. Og en Paracet hvis man får feber. Ellers drikke jeg ingefærte og føler meg litt bedre, men kanskje det hadde funket like bra med en annen varm drikke. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Dorthe skrev (22 minutter siden): Jeg synes nesespray er tingen når man er forkjølet. Da stopper nesa å renne og man blir ikke tett i nesa heller. Og en Paracet hvis man får feber. Ellers drikke jeg ingefærte og føler meg litt bedre, men kanskje det hadde funket like bra med en annen varm drikke. Ja jeg bruker en haug med nesespray og det hjelper godt. Drikker kakao her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.