Gå til innhold

Forkjølelse.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
morsan skrev (39 minutter siden):

Støtter det som er sagt over at man ikke kan helbrede forkjølelsen men alskens remedier, men du kan få lindret noe av symptomene underveis. God bedring! 

Takk. Hva kan lindre? Hvitløk? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nesespray er tingen når man er forkjølet.  Da stopper nesa å renne og man blir ikke tett i nesa heller.
Og en Paracet hvis man får feber.  Ellers drikke jeg ingefærte og føler meg litt bedre, men kanskje det hadde funket like bra med en annen varm drikke.

stjernestøv
Skrevet
Dorthe skrev (22 minutter siden):

Jeg synes nesespray er tingen når man er forkjølet.  Da stopper nesa å renne og man blir ikke tett i nesa heller.
Og en Paracet hvis man får feber.  Ellers drikke jeg ingefærte og føler meg litt bedre, men kanskje det hadde funket like bra med en annen varm drikke.

Ja jeg bruker en haug med nesespray og det hjelper godt. Drikker kakao her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...