AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvordan selger jeg bilen min? Må jeg ha kjøpekontrakt skriftlig? Eller holder det med bankid? Er det en nettside jeg må levere? Hvordan vet jeg hvor mye jeg kan selge den for? Den er EU godkjent men starter ikke. Så skal selge den som delebil. Lønner det seg med bud på Facebook? Hvordan selger dere bil? Anonymkode: 766b1...77d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvordan selger jeg bilen min? Må jeg ha kjøpekontrakt skriftlig? Eller holder det med bankid? Er det en nettside jeg må levere? Hvordan vet jeg hvor mye jeg kan selge den for? Den er EU godkjent men starter ikke. Så skal selge den som delebil. Lønner det seg med bud på Facebook? Hvordan selger dere bil? Anonymkode: 766b1...77d Finn har kjøpekontrakter. Husk å skrive i annonsen at du selger den uten noen form for garanti. Anonymkode: 0cd7e...445 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.