AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bor du i en storby? Eller langt ete på landet? En mellomstor by? I en forstad, eller drabantby? I hus, rekkehus, leilighet eller hybel? Jeg bor i en leilighet i en drabantby i en storby. Ser du ikke blokker, er du langt til pokker 😃 Anonymkode: 25b09...ba7 0 Siter
påskelilje Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg er ikke så urban. Bor i en ganske stor by, men en drøy mil utenfor sentrum, i et boligfelt som er ca 25 år gammelt. Nær skogen og sjøen. 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg bor i by med 60 000 innbyggere, en mil unna sentrum. Ser ikke blokker, men hav og fjell. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg bor i utkanten av en liten by og har mye natur rundt meg og elsker det! Er veldig glad jeg ikke bor midt i en storby, det hadde ikke vært noe for meg, ikke pr. nå i alle fall, men kanskje når jeg blir gammel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.