AnonymBruker Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Bor du i en storby? Eller langt ete på landet? En mellomstor by? I en forstad, eller drabantby? I hus, rekkehus, leilighet eller hybel? Jeg bor i en leilighet i en drabantby i en storby. Ser du ikke blokker, er du langt til pokker 😃 Anonymkode: 25b09...ba7 0 Siter
påskelilje Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Jeg er ikke så urban. Bor i en ganske stor by, men en drøy mil utenfor sentrum, i et boligfelt som er ca 25 år gammelt. Nær skogen og sjøen. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Jeg bor i by med 60 000 innbyggere, en mil unna sentrum. Ser ikke blokker, men hav og fjell. 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. januar Skrevet 14. januar Jeg bor i utkanten av en liten by og har mye natur rundt meg og elsker det! Er veldig glad jeg ikke bor midt i en storby, det hadde ikke vært noe for meg, ikke pr. nå i alle fall, men kanskje når jeg blir gammel. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 15. januar Skrevet 15. januar (endret) Jeg bor i en stor by, ser hus og blokker. De grusomme julelysa på husa og i hagene. Endret 15. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
E7H7 Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Jeg bor i blokkleilighet sentralt i Oslo, og elsker det! Oppvokst på landet, men bodd 30 år her nå. Kommer aldri til å flytte fra byen, men setter pris på hyttetur og ferie til sjø, fjell og «utkantstrøk». 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. januar Skrevet 18. januar Jeg har bodd midt i Oslo hele mitt liv bortsett fra de siste sju årene. 0 Siter
laban Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Jeg har bodd i Oslo hele livet, bortsett fra 5 år som student i en annen by. Boligen har vært enten blokkleilighet, sokkelleilighet eller rekkehus, og alltid såpass langt fra selve byen at enten Lillo- eller Østmarka har vært mye nærmere enn sentrum. Men med grei kollektivtransport dit. 0 Siter
morsan Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Jeg bor i et hus utenfor Oslo, og jeg kan se åser og skog fra tomta, men heller ikke mer «til pokker» enn at jeg også kan se noen blokker 0 Siter
Ekstra Skrevet 19. januar Skrevet 19. januar Jeg er nok temmelig urban, liker å bo med masse tilbud i nærheten, men samtidig må jeg vite at ekte natur ikke er langt unna. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 20. januar Skrevet 20. januar Oppvokst på bygda, men bor betydelig mer urbant nå. Gjort i snart 30 år, og slutter neppe med det. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar (endret) Oppvokst på bygda Krisebærblomsten skrev (På 16.1.2026 den 0.33): Bor i en stor by med hus og høyblokker overalt. Oppvokst på bygda med gårdsdyr. Endret 23. januar av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.