Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er storfornøyd med ukas trening! Jeg trener jo jevnlig styrke, og de siste ukene har jeg trent spesielt med sikte på slalåm og forsåvidt også langrenn. I jula ble det ikke noen skiturer pga sykdom og lite snø, men nå er vi i gang! Både Beinpress, balansetrening og Gorilla Rows- øvelser har vært nyttig! Kjente at kroppen fungerer godt til vinteraktiviteter ❄️❄️❄️

Mandag: Styrketrening på treningssenteret; 1,5 time. 

Onsdag: Styrketrening på treningssenteret; 45 min

Fredag: Skitur 6,5 km + fottur 5,5 km

Lørdag: Rant slalåm i noen timer. Kjempegøy!

Søndag: Skitur i helt vidunderlig eventyrlandskap; 16 km.

Vinter og skikkelig snø er herlig ❄️❄️❄️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også fornøyd.

- Løpetur med andre. Intervall.

- Styrketrening. Kun 30 min, men jeg var der i alle fall.

- To skiturer. 

Skrevet

Mandag Absolution og 80 min tur

Onsdag 30 min tur og Aroma relax. Deilig å få inn en yogatime 👍

Torsdag Absolution og 50 min tur

Og så ble det ikke mer den uka ... 😒. Mål for neste uke: 4 dager med aktivitet. 

Skrevet
Soleil70 skrev (1 minutt siden):

Mandag Absolution og 80 min tur

Onsdag 30 min tur og Aroma relax. Deilig å få inn en yogatime 👍

Torsdag Absolution og 50 min tur

Og så ble det ikke mer den uka ... 😒. Mål for neste uke: 4 dager med aktivitet. 

Jeg vil også prøve å få til en yogatime snart, mange måneder siden sist nå. Kommende uke er jeg bortreist, men etter det, må jeg prøve det!

Tre dager med trening er jo bra da!

Skrevet

Er IKKE fornøyd. Hadde en fin økt på mandag, men på tirsdag våknet jeg med vond hals og potte tett i hele hue + hoste.  Har ligget rett ut i 6 dager, men håper jeg er igang igjen på mandag.

Mandag : Treningssenteret i 90min. Syklet 16min (5,95km), styrke 65min og tøying 10min

Skrevet
emilie321 skrev (Akkurat nå):

Er IKKE fornøyd. Hadde en fin økt på mandag, men på tirsdag våknet jeg med vond hals og potte tett i hele hue + hoste.  Har ligget rett ut i 6 dager, men håper jeg er igang igjen på mandag.

Mandag : Treningssenteret i 90min. Syklet 16min (5,95km), styrke 65min og tøying 10min

Jaja. Du trente jo den ene dagen du var frisk.

God bedring!

Skrevet
Grendel skrev (17 minutter siden):

Jaja. Du trente jo den ene dagen du var frisk.

God bedring!

Takk!  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...