Gå til innhold

Hva ville dere ha tenkt hvis dere dro på første ordentlige date med en fyr og...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han følte behov for, på en stresset måte å sjekke lokalene for bekjente før dere gikk inn?

Anonymkode: 782e1...ecf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han følte behov for, på en stresset måte å sjekke lokalene for bekjente før dere gikk inn?

Sa han at han skulle sjekke for bekjente eller er det noe du tror? Hvishan hadde sagt det til meg, ville jeg bare gått. Men hvis det var noe jeg følte på uten at det ble sagt, ville jeg kanskje prøvd å jorde meg litt  

Anonymkode: 33261...1d4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sa han at han skulle sjekke for bekjente eller er det noe du tror? Hvishan hadde sagt det til meg, ville jeg bare gått. Men hvis det var noe jeg følte på uten at det ble sagt, ville jeg kanskje prøvd å jorde meg litt  

Anonymkode: 33261...1d4

Han sa det. Og så snudde han stolen sin i tilfelle det kom bekjente. 

Men vi kjenner hverandre godt og jeg har så vanskelig for å tro at han lyver til meg sånn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men vi kjenner hverandre godt og jeg har så vanskelig for å tro at han lyver til meg sånn. 

Da er dte jo naturlig med et oppfølgingsspørsmål ang dette - rettet mot ham? Hva spurte du og hva svarte han? Eller sa du ingenting?

Anonymkode: 7cf40...976

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvis du kjenner ham så kan du jo bare spørre hvorfor han oppfører seg sånn?

Hadde jeg ikke kjent ham hadde jeg følt det veldig ubekvemt og lurt på hvorfor han ikke ville bli sett sammen med meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da er dte jo naturlig med et oppfølgingsspørsmål ang dette - rettet mot ham? Hva spurte du og hva svarte han? Eller sa du ingenting?

Anonymkode: 7cf40...976

Han bare tøyset med at han er alltid sånn, er det ikke helt normalt?  Sa han. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...