AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Slik at livet ble litt lettere økonomisk? Jeg hadde det og får 5000 kr utbetalt hver mnd. Anonymkode: 88367...abd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden Skrevet 33 minutter siden Ja og det reddet meg helt. Jeg har faktisk bedre inntekt nå enn om jeg skulle hatt full jobb i yrket jeg er utdannet til. Jeg jobbet i kommunen og de har alltid uførepensjon så jeg får 8000 kr av dem i måneden. I tillegg hadde jeg en privat hvor jeg får 7000 i måneden. Men det beste av alt var den forsikringen som gav meg en engangsutbetaling. Jeg fikk halvannen million. Jeg var da nær bankerott. Jeg kom ut av et langt ekteskap med 10 000 kroner på alle bankkontoen tilsammen. Forsikringene gav meg livet mitt tilbake og jeg er evig takknemlig for venninnen min som forklarte meg hvorfor de var viktige da jeg var helt ung voksen. Anonymkode: b09ad...639 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.