AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Hvorfor ble ikke 16-åringen som tente på bussen tiltalt for uaktsomt drap? Det var jo en kvinne som døde av skadene. I stedet er han tiltalt for "uaktsom grov fremkalling av fare". Synes det er for mildt. Anonymkode: 312be...a97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Og selvfølgelig også grov legemsbeskadigelse burde han vært tiltalt for siden to ble alvorlig skadet. Anonymkode: 312be...a97 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. januar Skrevet 21. januar Det er nok noen forståelsesfulle folk som er opptatt av unge psykopaters rettigheter som har bestemt tiltalen. Han kan jo ikke dømmes for hardt stakkar, han må jo komme seg ut for å rane igjen snart♥️🌹🧨 Anonymkode: ac7bc...76e 0 Siter
krøll9 Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Har ikke peiling på juss men tenker det kan ha noe å gjøre med gjerningspersonens unge alder og tilhørende kognitive umodenhet og evne til å forutse visse faremomenter og alvor i situasjonen som var. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar On 1/21/2026 at 12:44 PM, AnonymBruker said: Hvorfor ble ikke 16-åringen som tente på bussen tiltalt for uaktsomt drap? Det var jo en kvinne som døde av skadene. I stedet er han tiltalt for "uaktsom grov fremkalling av fare". Synes det er for mildt. Anonymkode: 312be...a97 Fordi kvinner har stemmerett. De har så mye empati for fremmede at det blir selvutslettende. Hvordan skal vi løse det. Mannfolk som sier at de vil frata kvinner stemmeretten støtes ut av samfunnet. Så for ethvert indivduelt mannfolk lønner det seg å "jatte med", så alle kvinner, og de fleste menn, bare jubler over alle fremskrittene våre, uansett konsekvenser. Feminister for islam, homser for gaza. Det er et uløselig problem, eneste løsning blir når samfunnet kollapser, så får en revurdere alle disse fremskrittene våre og om vi vil prøve på nytt med det samme, eller gå andre veier. Anonymkode: c8279...81f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi kvinner har stemmerett. De har så mye empati for fremmede at det blir selvutslettende. Hvordan skal vi løse det. Mannfolk som sier at de vil frata kvinner stemmeretten støtes ut av samfunnet. Så for ethvert indivduelt mannfolk lønner det seg å "jatte med", så alle kvinner, og de fleste menn, bare jubler over alle fremskrittene våre, uansett konsekvenser. Feminister for islam, homser for gaza. Det er et uløselig problem, eneste løsning blir når samfunnet kollapser, så får en revurdere alle disse fremskrittene våre og om vi vil prøve på nytt med det samme, eller gå andre veier. Anonymkode: c8279...81f Ja, at kvinner har stemmerett er roten til alt ondt. Anonymkode: d363e...233 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, at kvinner har stemmerett er roten til alt ondt. Anonymkode: d363e...233 Kvinnehater. Anonymkode: 7730e...b3f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kvinnehater. Anonymkode: 7730e...b3f Det var ironisk ment (trykket på send for fort, smilefjeset kom ikke med). Det er så åpenbart idiotisk det innlegget jeg siterer at jeg måtte bare Anonymkode: d363e...233 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er så åpenbart idiotisk det innlegget jeg siterer at jeg måtte bare Anonymkode: d363e...233 Hva er din forklaring da, hvorfor er det ikke straffer i Norge for noe som helst ? Dersom min forklaring er idiotisk, har du vel bedre... eller ? Anonymkode: c8279...81f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar Har tilgode å møte en kvinne som mener frosta legen fikk for lav dom. Bare tull at alle kvinner er liberale. På gruppenivå er det nok en forskjell men den er da ikke så stor. Media overdriver litt. Anonymkode: ac7bc...76e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tilgode å møte en kvinne som mener frosta legen fikk for lav dom. Bare tull at alle kvinner er liberale. På gruppenivå er det nok en forskjell men den er da ikke så stor. Media overdriver litt. Anonymkode: ac7bc...76e For steng som skulle det stått. Anonymkode: ac7bc...76e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 22 minutes ago, AnonymBruker said: På gruppenivå er det nok en forskjell Anonymkode: ac7bc...76e det er gruppenivået som avgjør, så da er vi to enige. Husk det er indirekte også, kvinner avgjør hva en lærer på skolen, som feministerer mannfolket. Det teller også, selv om det da kanskje i ditt hode betyr at menn er feminister av natur, men det er de ikke. En skole basert på maskulintet, ville gjort mannfolka mer maskuline og ikke funnet seg i dette tullet vi finner oss i i Norge. Anonymkode: c8279...81f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): det er gruppenivået som avgjør, så da er vi to enige. Husk det er indirekte også, kvinner avgjør hva en lærer på skolen, som feministerer mannfolket. Det teller også, selv om det da kanskje i ditt hode betyr at menn er feminister av natur, men det er de ikke. En skole basert på maskulintet, ville gjort mannfolka mer maskuline og ikke funnet seg i dette tullet vi finner oss i i Norge. Anonymkode: c8279...81f Det var mange menn blant 68 generasjonen som feminismen økte mest i. Jeg vet ikke helt hvor du vil med argumentasjonen din. Er du konservativ kristen eller muslim? Anonymkode: ac7bc...76e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar 2 minutes ago, AnonymBruker said: Det var mange menn blant 68 generasjonen som feminismen økte mest i. Jeg vet ikke helt hvor du vil med argumentasjonen din. Er du konservativ kristen eller muslim? Anonymkode: ac7bc...76e Jeg bare nevner fakta. For TS spurte et spørmål. Hvordan du og TS og andre forholder dere til fakta, er helt opp til dere. En kan absorbere dem, betvile dem, stikke hodet i sanden, det er et fritt land Fakta bryr seg ikke om dine følelser. 5 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg vet ikke helt hvor du vil med argumentasjonen din. Er du konservativ kristen eller muslim? Anonymkode: ac7bc...76e Ah, så land uten feminismen, har ikke problemet TS spurte om, mens land med feminisme, har problemet. WOOOOOOOOOW!!!!!!! Kan du klare å bekrefte mine påstander mer enn dette, uten å bare si det som det er. Hva er du redd for. Hva tror du skjer om du sier sannheten for bare et øyeblikk anonymt online. Vil verden kollapse ?? Anonymkode: c8279...81f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bare nevner fakta. For TS spurte et spørmål. Hvordan du og TS og andre forholder dere til fakta, er helt opp til dere. En kan absorbere dem, betvile dem, stikke hodet i sanden, det er et fritt land Fakta bryr seg ikke om dine følelser. Ah, så land uten feminismen, har ikke problemet TS spurte om, mens land med feminisme, har problemet. WOOOOOOOOOW!!!!!!! Kan du klare å bekrefte mine påstander mer enn dette, uten å bare si det som det er. Hva er du redd for. Hva tror du skjer om du sier sannheten for bare et øyeblikk anonymt online. Vil verden kollapse ?? Anonymkode: c8279...81f Nå rører du fælt. Akkurat som dine påstander er objektive fakta. 😝 Anonymkode: ac7bc...76e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. januar Skrevet 26. januar AnonymBruker skrev (På 21.1.2026 den 12.44): Hvorfor ble ikke 16-åringen som tente på bussen tiltalt for uaktsomt drap? Det var jo en kvinne som døde av skadene. I stedet er han tiltalt for "uaktsom grov fremkalling av fare". Synes det er for mildt. Anonymkode: 312be...a97 Vet ikke hvorfor uaktsomt, men han har vel en diagnose. Fakta: medpassasjerer hørte fem-seks eksplosjoner fra ulike steder i bussen og sluttet derav at tennvæske var plassert flere plasser. Gjerningsmannen trykket på stoppknappen og kom seg ut uskadd uten å varsle andre passasjerer. Stjal et kjøretøy som "tilfeldigvis" befant seg i nærheten og stakk fra stedet (ingen planlegging foretatt, eller...?) Konkluder selv. Anonymkode: d1553...5af 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.