AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (Akkurat nå): Ok. Litt rester er det nok? Nei ikke av det jeg har opplevd av egen erfaring, smaker ikke dritt heller. Dritten er i tarmen og den kommer ned til endetarmen når en må tömme seg, ellers er det ikke dritt i endetarmen. For da hadde en kjent at en måtte drite hele tiden. Logisk dette vel. Anonymkode: 5fe54...4c8 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei ikke av det jeg har opplevd av egen erfaring, smaker ikke dritt heller. Dritten er i tarmen og den kommer ned til endetarmen når en må tömme seg, ellers er det ikke dritt i endetarmen. For da hadde en kjent at en måtte drite hele tiden. Logisk dette vel. Anonymkode: 5fe54...4c8 Ok. Du har fått mye🍆 eller er du som er mann? Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Sakura skrev (17 minutter siden): Bruk kondom = ingen rompe smak og ingen rester av dritt. Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sakura skrev (3 minutter siden): Ok. Du har fått mye🍆 Ikke fått mye, men de gangene jeg har gjort det har det ikke värt noe avföring. Anonymkode: 5fe54...4c8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei ikke av det jeg har opplevd av egen erfaring, smaker ikke dritt heller. Dritten er i tarmen og den kommer ned til endetarmen når en må tömme seg, ellers er det ikke dritt i endetarmen. For da hadde en kjent at en måtte drite hele tiden. Logisk dette vel. Anonymkode: 5fe54...4c8 Endetarmen er alltid full av bakterier selv om det ikke er avføring der.. Anonymkode: 3f6cc...732 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke fått mye, men de gangene jeg har gjort det har det ikke värt noe avföring. Anonymkode: 5fe54...4c8 Ok. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Endetarmen er alltid full av bakterier selv om det ikke er avføring der.. Anonymkode: 3f6cc...732 Det jeg og trodde om endetarmen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Endetarmen er alltid full av bakterier selv om det ikke er avføring der.. Anonymkode: 3f6cc...732 Ja stemmer det, men har aldri blitt syk eller dårlig av det. Anonymkode: 5fe54...4c8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.