Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Crimson skrev (34 minutter siden): Det kan du godt si. Sett på en annen måte kan en godt forstå at de som har sterke meninger mot det er nettopp de som aldri har prøvd. Det er vel en nokså logisk sammenheng tross alt. Jo, men det er rart å uttale seg om at det er grisete, perverst og ikke minst fryktelig vondt når man ikke har prøvd. Det nærmeste jeg har kommet er å bli undersøkt av lege. Det var ikke noen højdare men det var ikke vondt. Jeg mener ikke at det er noe alle bør prøve heller. Absolutt ikke. Jeg tror bare at de som har erfart det selv har mer erfaring med det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden 40 minutes ago, Vhanja said: Min filosofi er at så lenge alle involvert er voksne og samtykkende, så får de gjøre nøyaktig hva de vil. Det er ikke min sak. Bortsett når det gjøres en penge transaksjon? Anonymkode: 3513a...44a 0 Siter
Vhanja Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bortsett når det gjøres en penge transaksjon? Anonymkode: 3513a...44a Ikke min sak, så lenge det er samtykkende voksne involvert. Hvis en av partene ikke er samtykkende, så snakker vi jo om noe helt annet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Vhanja skrev (25 minutter siden): Ikke min sak, så lenge det er samtykkende voksne involvert. Hvis en av partene ikke er samtykkende, så snakker vi jo om noe helt annet. Noen av filmene jeg så på så jentene veldig unge ut, veldig små pupper. De var ikke så gamle men min bror likte de jo unge men tror ikke det var helt lovlig. 0 Siter
Vhanja Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Noen av filmene jeg så på så jentene veldig unge ut, veldig små pupper. De var ikke så gamle men min bror likte de jo unge men tror ikke det var helt lovlig. Da er vi på det samme: Er det samtykkende - helt greit Er det ikke samtykkende - ikke greit 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 minutt siden Skrevet 1 minutt siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Da er vi på det samme: Er det samtykkende - helt greit Er det ikke samtykkende - ikke greit Det var vel det at de fikk penger for det men de var for unge syns jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.