Gå til innhold

Voldtekt eller?


Gjest uten nick i kveld

Anbefalte innlegg

Hun sa ja ved alteret. :-)

Jeg minnes ikke om at det er noe "ja til voldtekt" i det norske vielsesritualet.

At du bor sammen med noen og/eller gifter deg med dem, betyr ikke at du mister råderetten over egen kropp.

Og for den det gjelder er voldtekt alt annet enn "morsomt".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg minnes ikke om at det er noe "ja til voldtekt" i det norske vielsesritualet.

At du bor sammen med noen og/eller gifter deg med dem, betyr ikke at du mister råderetten over egen kropp.

Og for den det gjelder er voldtekt alt annet enn "morsomt".

Med vennlig hilsen

Jeg vet hva voldtekt er for jeg flere ganger i mitt unge liv slokna på fest og våknet av at en eller annen homse-faen har rota i buksa mi! Men jeg gidder ikke å grave meg ned i en grav å tro at livet liksom er over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva voldtekt er for jeg flere ganger i mitt unge liv slokna på fest og våknet av at en eller annen homse-faen har rota i buksa mi! Men jeg gidder ikke å grave meg ned i en grav å tro at livet liksom er over!

Så bra da!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...