Gå til innhold

Verden er fucka.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I-land kan øke fødselsraten. Men u-land trenger absolutt å redusere befolkningen i betydelig grad. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er ikke den beste verden å sette barn inn i.

Der sa du det. 

stjernestøv
Skrevet
nachnoo skrev (5 minutter siden):

I-land kan øke fødselsraten. Men u-land trenger absolutt å redusere befolkningen i betydelig grad. 

Ja hvorfor får de så mange barn i U-land? Hadde aldri fått barn der, det tenkte jeg på når jeg var barn og...hvorfor de fikk barn der. 

Skrevet
24 minutes ago, stjernestøv said:

Ja hvorfor får de så mange barn i U-land? Hadde aldri fått barn der, det tenkte jeg på når jeg var barn og...hvorfor de fikk barn der. 

Når mange barn dør tidlig, får familier flere barn for å sikre at noen overlever til voksen alder. Barna er foreldrenes eneste trygghet når de blir gamle.

Anonymkode: ae6cc...b07

Skrevet
35 minutes ago, AnonymBruker said:

På et vis så må jo livet bare få gå sin gang. Synker fødselstallene, så synker de. Det er ikke den beste verden å sette barn inn i. Altså, politikerne må jo tilrettelegge for familier å få barn, sånn innenfor rimelighetens grenser, men det gjør de jo allerede, her I landet i hvert fall. Er litt fatalistisk kanskje, men det er ikke sånn at all utvikling kan styres, alltid.

Anonymkode: 4ab5d...c48

Når kvinner også skal gjøre karriere og jobbe 100% er det få som orker å få tre eller flere barn.

Skrevet
laban skrev (2 timer siden):

Jeg tror det var det Erna mente, det var det sitatet handlet om.

Jeg tolker ikke sitatet på den måten. Jeg tolker det som et utslag av Kremmer-Høires ønske om å opprettholde samfunnsløgnen om at all sysselsetting er synonymt med realverdiskapning.

Skrevet
13 minutes ago, psykedeliker said:

Jeg tolker ikke sitatet på den måten. Jeg tolker det som et utslag av Kremmer-Høires ønske om å opprettholde samfunnsløgnen om at all sysselsetting er synonymt med realverdiskapning.

Ledighet er roten til alt ondt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ledighet er roten til alt ondt.

Jeg skjønner at du tilhører Kremmer-Høire, men du kan snakke for deg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...