Frigg Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Er det ingen steder som tar imot brukte møbler lenger? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Frigg skrev (Akkurat nå): Er det ingen steder som tar imot brukte møbler lenger? Her gjør de det på brukt butikken men de tar ikke imot alt, har de ikke det der? 0 Siter
Osten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg bestilte søppeltaxi da jeg flyttet. De tok med seg alt jeg satte ut, noe av det var brukbart og det leverte de til gjenbruksbutikken på avfallsplassen. Taxien kostet 500 kr 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Osten skrev (7 minutter siden): Jeg bestilte søppeltaxi da jeg flyttet. De tok med seg alt jeg satte ut, noe av det var brukbart og det leverte de til gjenbruksbutikken på avfallsplassen. Taxien kostet 500 kr Hvor får jeg tak i søppeltaxi? 0 Siter
Osten Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Du kan gå inn på avfallshåndtering på nettet for din kommune 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.