Frigg Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Er det ingen steder som tar imot brukte møbler lenger? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Frigg skrev (Akkurat nå): Er det ingen steder som tar imot brukte møbler lenger? Her gjør de det på brukt butikken men de tar ikke imot alt, har de ikke det der? 0 Siter
Osten Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Jeg bestilte søppeltaxi da jeg flyttet. De tok med seg alt jeg satte ut, noe av det var brukbart og det leverte de til gjenbruksbutikken på avfallsplassen. Taxien kostet 500 kr 0 Siter
Frigg Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar Osten skrev (7 minutter siden): Jeg bestilte søppeltaxi da jeg flyttet. De tok med seg alt jeg satte ut, noe av det var brukbart og det leverte de til gjenbruksbutikken på avfallsplassen. Taxien kostet 500 kr Hvor får jeg tak i søppeltaxi? 0 Siter
Osten Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Du kan gå inn på avfallshåndtering på nettet for din kommune 0 Siter
frosken Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Frigg skrev (5 timer siden): Er det ingen steder som tar imot brukte møbler lenger? Ikke svar på det du spør om, men da jeg flyttet så ga jeg bort møbler på finn.no 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Frigg skrev (18 timer siden): Er det ingen steder som tar imot brukte møbler lenger? finn.no samt ofte på flere gjenvinningsstasjoner. Anonymkode: 4f7ec...04b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.