emilie321 Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Nå er det ikke lenge til vår og sommer. Har invitert datter m/familie med kielbåten til våren (håper det blir noe av). Dette blir blir min ferie i år og ser virkelig fram til den turen. Har dere andre begynt å planlegge sommerferien? 3 Siter
frosken Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Hmmm.... jeg er milevis unna å få organisert sommerferien allerede nå. Men takk for påminnelsen! 1 Siter
emilie321 Skrevet 29. januar Forfatter Skrevet 29. januar frosken skrev (16 minutter siden): Hmmm.... jeg er milevis unna å få organisert sommerferien allerede nå. Men takk for påminnelsen! Jeg har ikke bestilt ennå da, bare invitert. Tenkte vi skulle dra i mai, da er det litt billigere enn i høysesongen. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. januar Skrevet 29. januar Ikke bestilt noe, men tenker det blir noen dager i juni til Nord Norge hvor ene barnet mitt bor for tiden. Aldri vært nord. Anonymkode: 4471f...5b9 0 Siter
emilie321 Skrevet 30. januar Forfatter Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke bestilt noe, men tenker det blir noen dager i juni til Nord Norge hvor ene barnet mitt bor for tiden. Aldri vært nord. Anonymkode: 4471f...5b9 Det er mange fine steder i Nord Norge. Selv har jeg vært opp til og med Tromsø to ganger, en gang på sommer og en gang vinter. Skjønner godt at du vil dit for å besøke barnet ditt. 1 Siter
Lillemus Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar emilie321 skrev (9 timer siden): Nå er det ikke lenge til vår og sommer. Har invitert datter m/familie med kielbåten til våren (håper det blir noe av). Dette blir blir min ferie i år og ser virkelig fram til den turen. Har dere andre begynt å planlegge sommerferien? Vi har ingen store planer, men som de vanedyr vi er så blir det neppe noen store overraskelser. Selv om vi har snakket om en tur til utlandet (utover Sverige), men vi får se. Det er godt bare å ha fri, være litt hytta og ta noen småturer hit og dit. 0 Siter
Vhanja Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Samboer og jeg skal gifte oss i april så vi har tenkt å ta en langhelg i København som bryllupsreise i sommer. 4 Siter
påskelilje Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Vhanja skrev (1 time siden): Samboer og jeg skal gifte oss i april så vi har tenkt å ta en langhelg i København som bryllupsreise i sommer. Oi, så flott 💕 Gratulerer på forhånd! 0 Siter
påskelilje Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Vi har ingen planer utover hjemstedene våre her sør og på Vestlandet. De siste årene har jeg tatt med min mor/mine foreldre på kjøretur noen dager. Vi får se om vi skal gjøre det igjen. 1 Siter
emilie321 Skrevet 30. januar Forfatter Skrevet 30. januar Lillemus skrev (3 timer siden): Vi har ingen store planer, men som de vanedyr vi er så blir det neppe noen store overraskelser. Selv om vi har snakket om en tur til utlandet (utover Sverige), men vi får se. Det er godt bare å ha fri, være litt hytta og ta noen småturer hit og dit. Ja, for dere som jobber må det være ekstra godt med ferie. En trenger jo ikke å dra til utlandet for å ha en fin ferie. Selv er det snart 4år siden jeg var i utlandet (bortsett fra harrytur til sverige) Det viktigste for meg er å gjøre noe hyggelig med datter og barnebarn. 2 Siter
emilie321 Skrevet 30. januar Forfatter Skrevet 30. januar påskelilje skrev (15 minutter siden): Vi har ingen planer utover hjemstedene våre her sør og på Vestlandet. De siste årene har jeg tatt med min mor/mine foreldre på kjøretur noen dager. Vi får se om vi skal gjøre det igjen. Bor ikke du i et ferieparadis? Snilt av deg å ta med mor/foreldre på tur, ikke alle gjør det. 0 Siter
påskelilje Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar emilie321 skrev (6 minutter siden): Bor ikke du i et ferieparadis? Snilt av deg å ta med mor/foreldre på tur, ikke alle gjør det. Jo, jeg er heldig å ha tilgang til sjø der min far bor, og fjell på Vestlandet 💚 Vi hadde en kjempefin tur til nordvestlandet i fjor en hel uke m foreldrene mine, da var sønnen med i 5 dager. Litt intenst, men veldig fint! 1 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Det hadde vært kjekt med en opplevelse i sommer men jeg liker jo ikke å reise, trives best hjemme jeg. 0 Siter
emilie321 Skrevet 30. januar Forfatter Skrevet 30. januar Vhanja skrev (2 timer siden): Samboer og jeg skal gifte oss i april så vi har tenkt å ta en langhelg i København som bryllupsreise i sommer. Så hyggelig da. København er en fin by. Selv liker jeg meg veldig godt i Danmark. 1 Siter
emilie321 Skrevet 30. januar Forfatter Skrevet 30. januar stjernestøv skrev (6 minutter siden): Det hadde vært kjekt med en opplevelse i sommer men jeg liker jo ikke å reise, trives best hjemme jeg. En kan være hjemme og ha det bra også. Det går an ta dagsturer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar emilie321 skrev (2 minutter siden): En kan være hjemme og ha det bra også. Det går an ta dagsturer. Ja det er sant. 1 Siter
Vhanja Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar påskelilje skrev (2 timer siden): Oi, så flott 💕 Gratulerer på forhånd! Tusen takk! emilie321 skrev (2 timer siden): Så hyggelig da. København er en fin by. Selv liker jeg meg veldig godt i Danmark. Tusen takk! Ja, vi var mye på ferie i Danmark da jeg var barn, men akkurat København har jeg ikke vært i. 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Jeg får tur i gave i år og får bestemme hvor vi skal dra. Jeg har enda ikke bestemt meg for om det blir Norgestur eller utlandet. Jeg har begynt å se på litt forskjellige alternativer. 1 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 30. januar Skrevet 30. januar Jeg gleder meg veldig til sommerferien, har ikke lagt noen konkrete planer enda da men det blir garantert en del fjellturer 😊 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.