Gå til innhold

Sommerferie ....

Anbefalte innlegg

emilie321
Skrevet

Nå er det ikke lenge til vår og sommer. Har invitert datter m/familie med kielbåten til våren (håper det blir noe av). Dette blir blir min ferie i år og ser virkelig fram til den turen.  

Har dere andre begynt å planlegge sommerferien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm.... jeg er milevis unna å få organisert sommerferien allerede nå. Men takk for påminnelsen!

emilie321
Skrevet
frosken skrev (16 minutter siden):

Hmmm.... jeg er milevis unna å få organisert sommerferien allerede nå. Men takk for påminnelsen!

Jeg har ikke bestilt ennå da, bare invitert. Tenkte vi skulle dra i mai, da er det litt billigere enn i høysesongen.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bestilt noe, men tenker det blir noen dager i juni til Nord Norge hvor ene barnet mitt bor for tiden. Aldri vært nord. 

Anonymkode: 4471f...5b9

emilie321
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ikke bestilt noe, men tenker det blir noen dager i juni til Nord Norge hvor ene barnet mitt bor for tiden. Aldri vært nord. 

Anonymkode: 4471f...5b9

Det er mange fine steder i Nord Norge. Selv har jeg vært opp til og med Tromsø to ganger, en gang på sommer og en gang vinter.  Skjønner godt at du vil dit for å besøke barnet ditt.

Skrevet
emilie321 skrev (9 timer siden):

Nå er det ikke lenge til vår og sommer. Har invitert datter m/familie med kielbåten til våren (håper det blir noe av). Dette blir blir min ferie i år og ser virkelig fram til den turen.  

Har dere andre begynt å planlegge sommerferien?

Vi har ingen store planer, men som de vanedyr vi er så blir det neppe noen store overraskelser. Selv om vi har snakket om en tur til utlandet (utover Sverige), men vi får se. :) Det er godt bare å ha fri, være litt hytta og ta noen småturer hit og dit.

Skrevet

Samboer og jeg skal gifte oss i april så vi har tenkt å ta en langhelg i København som bryllupsreise i sommer. :) 

Skrevet

Ingen planer. Har ikke råd til noe. 

påskelilje
Skrevet
Vhanja skrev (1 time siden):

Samboer og jeg skal gifte oss i april så vi har tenkt å ta en langhelg i København som bryllupsreise i sommer. :) 

Oi, så flott 💕 Gratulerer på forhånd!

påskelilje
Skrevet

Vi har ingen planer utover hjemstedene våre her sør og på Vestlandet. De siste årene har jeg tatt med min mor/mine foreldre på kjøretur noen dager. Vi får se om vi skal gjøre det igjen.

emilie321
Skrevet
Lillemus skrev (3 timer siden):

Vi har ingen store planer, men som de vanedyr vi er så blir det neppe noen store overraskelser. Selv om vi har snakket om en tur til utlandet (utover Sverige), men vi får se. :) Det er godt bare å ha fri, være litt hytta og ta noen småturer hit og dit.

Ja, for dere som jobber må det være ekstra godt med ferie. En trenger jo ikke å dra til utlandet for å ha en fin ferie. Selv er det snart 4år siden jeg var i utlandet (bortsett fra harrytur til sverige) Det viktigste for meg er å gjøre noe hyggelig med datter og barnebarn.

emilie321
Skrevet
påskelilje skrev (15 minutter siden):

Vi har ingen planer utover hjemstedene våre her sør og på Vestlandet. De siste årene har jeg tatt med min mor/mine foreldre på kjøretur noen dager. Vi får se om vi skal gjøre det igjen.

Bor ikke du i et ferieparadis?  Snilt av deg å ta med mor/foreldre på tur, ikke alle gjør det. 

påskelilje
Skrevet
emilie321 skrev (6 minutter siden):

Bor ikke du i et ferieparadis?  Snilt av deg å ta med mor/foreldre på tur, ikke alle gjør det. 

Jo, jeg er heldig å ha tilgang til sjø der min far bor, og fjell på Vestlandet 💚

Vi hadde en kjempefin tur til nordvestlandet i fjor en hel uke m foreldrene mine,  da var sønnen med i 5 dager. Litt intenst, men veldig fint!

stjernestøv
Skrevet

Det hadde vært kjekt med en opplevelse i sommer men jeg liker jo ikke å reise, trives best hjemme jeg. 

emilie321
Skrevet
Vhanja skrev (2 timer siden):

Så hyggelig da. København er en fin by. Selv liker jeg meg veldig godt i Danmark.

emilie321
Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Det hadde vært kjekt med en opplevelse i sommer men jeg liker jo ikke å reise, trives best hjemme jeg. 

En kan være hjemme og ha det bra også. Det går an ta dagsturer.

stjernestøv
Skrevet
emilie321 skrev (2 minutter siden):

En kan være hjemme og ha det bra også. Det går an ta dagsturer.

Ja det er sant. 

Skrevet
påskelilje skrev (2 timer siden):

Oi, så flott 💕 Gratulerer på forhånd!

Tusen takk! 

emilie321 skrev (2 timer siden):

Så hyggelig da. København er en fin by. Selv liker jeg meg veldig godt i Danmark.

Tusen takk! Ja, vi var mye på ferie i Danmark da jeg var barn, men akkurat København har jeg ikke vært i.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg får tur i gave i år og får bestemme hvor vi skal dra. Jeg har enda ikke bestemt meg for om det blir Norgestur eller utlandet. Jeg har begynt å se på litt forskjellige alternativer. 

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet

Jeg gleder meg veldig til sommerferien, har ikke lagt noen konkrete planer enda da men det blir garantert en del fjellturer 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...