FjellOgDalar Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Det har jeg ikke planlagt så veldig. Jeg skal på en utenlandstur i år, men det er i starten av mai. Pleier å bli en tur med Kiel-ferga med en vennegjeng i månedsskiftet juni/juli, men mye skjer på sparket her i gården. Blir sikkert en tur på familiens hytte, og kanskje en tur til fødebyen. 1 Siter
nachnoo Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar To turer til Tyskland og Østerrike og som alltid på hytta på fjellet. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Jeg tjuvstarter sommeren med en uke på Gran Canaria i mars. Så blir det en uke på cruise i Hellas med min sønn i juli. Så blir det nok en telttur med samboeren. Vi har snakket litt om Telemark fordi der har vi fått tips om en fin campingplass. Så har jeg lyst til å dra til Fredrikstad. Er ikke kjent på østlandet så blir å jakte på en kjekk plass å bo der. 1 Siter
emilie321 Skrevet 2. februar Forfatter Skrevet 2. februar FjellOgDalar skrev (På 1.2.2026 den 15.18): Det har jeg ikke planlagt så veldig. Jeg skal på en utenlandstur i år, men det er i starten av mai. Pleier å bli en tur med Kiel-ferga med en vennegjeng i månedsskiftet juni/juli, men mye skjer på sparket her i gården. Blir sikkert en tur på familiens hytte, og kanskje en tur til fødebyen. Jeg synes en tur med Kiel-ferga er hyggelig, men det er mange år siden sist. Så jeg gleder meg til denne turen i mai. Spesielt til å reise med datter og barnebarnet. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.