Gå til innhold

Er du smart/klok/intelligent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår meg godt på mellommenneskelige relasjoner, men er ikke faglig sterk.

Anonymkode: 63862...eea

Videoannonse
Annonse
emilie321
Skrevet

Nei, vil ikke kalle meg noen av delene

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vill ikke si det dessverre. 

Anonymkode: a900f...173

Skrevet

Jeg tror jeg er sånn midt i laget - noen ganger synes jeg at jeg er både klok, smart og intelligent, andre ganger synes jeg at jeg er dum som et brød. 😂

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Jeg tror jeg er sånn midt i laget - noen ganger synes jeg at jeg er både klok, smart og intelligent, andre ganger synes jeg at jeg er dum som et brød. 😂

Midt i laget er kanskje ikke så verst😂🥰

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Jeg vet ærlig talt ikke. Men er ikke flink til å huske navn. Litt lett for å havne i egne tanker, heller enn å få med meg info. Regner det har med livsstil å gjøre. Jeg var skoleflink, men har glemt mye spesielt innen matte som jeg hadde meget i.

Skrevet

Jeg er det man kaller "skoleflink", men er ikke smart når det kommer til praktiske ting. Har en mastergrad.

En god illustrasjon på mine evner: Da jeg tok lappen så besto jeg teoriprøven uten å gå noe teorikurs, jeg bare leste meg til det selv. Men jeg trengte omtrent 30 timer før trafikklærer mente jeg var klar til å kjøre opp.

UtakknemligDiva
Skrevet

Har du god selvinnsikt? Du kan ha dårlig selvinnsikt og mene du er smartere enn de fleste. Du kan ha god selvsinnsikt og mene du er smartere enn de fleste..

FjellOgDalar
Skrevet

Ser på meg selv som ganske gjennomsnittlig. Jeg har mine styrker og svakheter i likhet med de fleste. 

stjernestøv
Skrevet

Jeg har vært dum hele livet så da en psykolog sa jeg var klok ble jeg overrasket, det er noen år siden nå. 

AnonymBruker
Skrevet
Marye skrev (2 timer siden):

Ser på meg selv som dement 

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (2 timer siden):

Jeg har vært dum hele livet så da en psykolog sa jeg var klok ble jeg overrasket, det er noen år siden nå. 

Hvorfor tror du at du har vært dum hele livet? Hva legger du i det?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tror du at du har vært dum hele livet? Hva legger du i det?

Fikk høre at jeg var dum av min far og det var jeg, fikk veldig dårlige karakterer på skolen og klarte ingenting. Er ikke bedre i dag men har jo klart å oppdra to fine folk. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (20 minutter siden):

Fikk høre at jeg var dum av min far og det var jeg, fikk veldig dårlige karakterer på skolen og klarte ingenting. Er ikke bedre i dag men har jo klart å oppdra to fine folk. 

Hadde du en trygg og god oppvekst?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde du en trygg og god oppvekst?

Nei hadde ikke det. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Nei hadde ikke det. 

Da er det forståelig at du ikke klarte å konsentrere deg på skolen? Hadde du hatt en annerledes barndom hadde skolegangen også sett ulik ut, tror du ikke?

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er det forståelig at du ikke klarte å konsentrere deg på skolen? Hadde du hatt en annerledes barndom hadde skolegangen også sett ulik ut, tror du ikke?

Jo har tenkt på det senere, hadde jeg hatt en god oppvekst hadde jeg kanskje blitt en annen person enn jeg ble og var. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan være og har vært, men sånn livet mitt har vært har det gått ut over hodet. 

Anonymkode: 0329c...d40

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...