AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg forstår meg godt på mellommenneskelige relasjoner, men er ikke faglig sterk. Anonymkode: 63862...eea 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, vill ikke si det dessverre. Anonymkode: a900f...173 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tror jeg er sånn midt i laget - noen ganger synes jeg at jeg er både klok, smart og intelligent, andre ganger synes jeg at jeg er dum som et brød. 😂 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Lillemus skrev (21 minutter siden): Jeg tror jeg er sånn midt i laget - noen ganger synes jeg at jeg er både klok, smart og intelligent, andre ganger synes jeg at jeg er dum som et brød. 😂 Midt i laget er kanskje ikke så verst😂🥰 Anonymkode: 63862...eea 0 Siter
Worriesome Plenty 2 Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Jeg vet ærlig talt ikke. Men er ikke flink til å huske navn. Litt lett for å havne i egne tanker, heller enn å få med meg info. Regner det har med livsstil å gjøre. Jeg var skoleflink, men har glemt mye spesielt innen matte som jeg hadde meget i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.