Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

På tide å skifte fokus over til maktmenneskene og ikke på ei naiv dame fra Sørlandet. Ja, ser at noen av dere er enig :)

Helt enig. Vi må vise forståelse og unne en naiv sjel og ha flørtet med en pedofil overgriper. 

Anonymkode: 5e466...62e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det ser ikke lyst ut for kongehuset og dets fremtid. Undersøkelser viser at unge voksne er langt mer skeptiske enn de eldre, og selv svorne monarkister uttrykker skepsis nå.

Anonymkode: 43434...6f4

Skrevet

Det var betimelig med meldingen fra kongehuset og Mette Marit nå. Jeg har full forståelse for at hun ikke er i stand til å stå fram for offentligheten med dette ennå. Hun er alvorlig syk, det er generelt sett en krevende tid for familien nå.

Jeg så innslaget der kronprinsen talte til pressen på vei ut fra en samisk barnehage. Han imponerer meg. Dette er også åpenbart en stor belastning for han, både som ektemann, far og kronprins. Jeg er glad for at jeg ikke har fått mine livskriser slynget ut i offentligheten slik.

Når det gjelder prinsessen, forstår jeg at hun har et ønske om å "ta et oppgjør" med pressen og støtte sine nærmeste. Men jeg synes ikke hun gjorde det på en veldig elegant måte. Egentlig litt skuffende, i form og innhold, basert på mitt positive inntrykk av henne. 

Når alt dette er sagt, er det ingen tvil om at det er alvorlig det som har kommet fram om kronprinsessens kontakt med Epstein, og dette bør absolutt ikke bli feid under teppet, selv om man roer ned presset mot henne og kongehuset nå. Det er ikke bra for noen at det tast hastige beslutninger om viktige spørsmål i den opphetede situasjonen som er nå, hva enten det skulle være om titler skal beholdes eller ekteskap bevares. Det beste kongen kan gjøre for monarkiets fremtid nå, er å holde seg i live lengst mulig.

Og så til dette med TJ og R-L: Jeg hadde også oppfattet denne tråden som det som overskriften gjelder, altså en tråd om MM. Derfor finner jeg det underlig at noen trekker fram at ikke alle har kommet med sin fordømmelse av disse to i denne tråden  (og ev også MJ). Men sakene om dem fremstår som atskillig verre enn den med MM. Håper det blir en nøye granskning av dem. Det lukter korrupsjon (og skatteunndragelse?) lang vei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...