Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her er alle epostene mellom JE og MM i kronologisk rekkefølge for de som er interessert.

https://fredfull.no/epstein

Anonymkode: baf36...06b

Jeg trykket på lenken. Håper ikke det skjedde noe farlig? Virus eller noe? Hvordan merker jeg om jeg har fått virus nå?

@Drømmeautomat?

Anonymkode: f4538...b67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (10 timer siden):

Jeg synes også det var skremmende umusikalsk at HKL, kronprinsen og prinsessen besøkte Marius på sykehuset i går. Er man Konge eller Kronprins, kan man ikke bare være pappa og bestefar, man må også være nettopp Konge og Kronprins av og til.

Ikke tale om. Tvert om. Man må også være pappa (og mamma og søster) av og til. Og det synes jeg de (alle) behersker svært bra. 

Anonymkode: 95296...deb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg trykket på lenken. Håper ikke det skjedde noe farlig? Virus eller noe? Hvordan merker jeg om jeg har fått virus nå?

@Drømmeautomat?

Anonymkode: f4538...b67

Herregud, du ser jo at en nettside åpner seg. 

AnonymBruker
Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Jeg henger meg opp i det siste avsnittet. Nei, det var ikke umusikalsk. Tvert i mot. Jeg kan ikke skjønne hvordan du kan mene dette. Du vet ikke hvorfor Marius var på sykehuset i går. Kanskje er det nettopp deres medmenneskelighet og tilstedeværelse som holder Marius i live. Det har vært et selvmord i familien tidligere. De trenger ikke flere. Konge og kronprins har vist at de behersker rollene sine meget godt. Er det en som har vist seg meget oppegående gjennom alle stormer, så er det kronprins Håkon. 

Er 100% enig. 

Drømmeautomat
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

@Drømmeautomat?

Trykte også på lenken, ingen grunn til å tro at du skulle ha fått noe virus av dette.

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Nå kommer det frem at Mona Juul og Terje Rød Larsen lot Epstein presse selgeren av en luksusleilighet på Frogner til å selge til halv pris.

Er hele AP ledelsen besatt av luksus og dyre leiligheter? Har ikke mye med arbeiderklassen å gjøre lengre. Æsj

Omtrent samtidig som AP presset ut jordnære og sympatiske Jan Bøhler som bor i en alminnelig borettslag leilighet langt oppe i Groruddalen.

Er AP for den korrupte eliten?

Endret av Worriesome Plenty 2
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (18 minutter siden):

Nå kommer det frem at Mona Juul og Terje Rød Larsen lot Epstein presse selgeren av en luksusleilighet på Frogner til å selge til halv pris.

Er hele AP ledelsen besatt av luksus og dyre leiligheter? Har ikke mye med arbeiderklassen å gjøre lengre. Æsj

Omtrent samtidig som AP presset ut jordnære og sympatiske Jan Bøhler som bor i en alminnelig borettslag leilighet langt oppe i Groruddalen.

Er AP for den korrupte eliten?

Jo mer jeg leser om dette, jo mer satt ut blir jeg. Historien om kjøpet av den leiligheten er spinnvill!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...