Gå til innhold

Noen som vet hvorfor kronprinsesse Mette-Marit hadde omfattende kontakt med Jeffrey Epstein?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke HM være konge og IA være dronning? Skjønner det blir rart men.

Anonymkode: 54442...024

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Jeg regner også med at han skilles hvis forholdet var fysisk, men finnes det noen grunn til å tro det? Det har ikke jeg fått med meg.

https://www.nettavisen.no/kjendis/hans-geelmuyden-om-kronprinsesse-mette-marits-kontakt-med-epstein-ma-legge-alle-kort-pa-bordet/s/5-95-2857041

Vi får kanskje aldri vite hva slags forhold de hadde, og det er opp til hver enkelt hvordan man leser epostene. Noen leser dem med større velvilje enn andre. Geelmuyden (ekspert på krisehåndtering mm) sier her at Mette-Marit må komme fram med alle detaljer om sin "utagerende oppførsel i USA". Det sier jo litt. Folk innen medier og kommunikasjon vet gjerne mer om elitens gjerninger enn menigmann.

Anonymkode: 43434...6f4

AnonymBruker
Skrevet
påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg tror at loven er slik at dersom de fortsatt forblir gift, blir hun dronning når han blir konge. 

Hun er jo fortsatt dronning i navnet, ja.

Men det går jo fint an å ha en tilbaketrukket posisjon som ufør/sykmeldt.

Skrevet
påskelilje skrev (10 timer siden):

Jeg tror det blir skilsmisse... Så lenge de er gift, blir hun dronning ja, når han blir konge. 

Jeg tror dette kommer til å roe seg og at ekteskapet holder.  Vi blir litt blendet av den voldsomme mediadekningen. Tenk bare på hvor mye snusk som kunne skje i royale kretser før i tida, uten offentlighetens og medienes flomlys. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutes ago, AnonymBruker said:

https://www.nettavisen.no/kjendis/hans-geelmuyden-om-kronprinsesse-mette-marits-kontakt-med-epstein-ma-legge-alle-kort-pa-bordet/s/5-95-2857041

Vi får kanskje aldri vite hva slags forhold de hadde, og det er opp til hver enkelt hvordan man leser epostene. Noen leser dem med større velvilje enn andre. Geelmuyden (ekspert på krisehåndtering mm) sier her at Mette-Marit må komme fram med alle detaljer om sin "utagerende oppførsel i USA". Det sier jo litt. Folk innen medier og kommunikasjon vet gjerne mer om elitens gjerninger enn menigmann.

Anonymkode: baf36...06b

AnonymBruker
Skrevet
Babette skrev (18 minutter siden):

Jeg tror dette kommer til å roe seg og at ekteskapet holder.  Vi blir litt blendet av den voldsomme mediadekningen. Tenk bare på hvor mye snusk som kunne skje i royale kretser før i tida, uten offentlighetens og medienes flomlys. 

Ja, la oss trekke nisselua godt ned over ørene og fortsette som før.

Det var ikke Internett før i verden ... og andre moralske standarder ...

AnonymBruker
Skrevet
17 minutes ago, Babette said:

Det norske folket kommer nok til å se en annen vei denne gangen også. Nordmenn fremstår som ekstremt systemtro , latterlig godtroende. Så lenge alt pakkes inn i riktig språk og presenteres av folk med titler og makt, svelges det uten motstand. Vi må være det mest naive og lettlurte folkeslaget i verden.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvorfor kan ikke HM være konge og IA være dronning? Skjønner det blir rart men.

Anonymkode: 54442...024

Det er selvfølgelig ingen løsning.

Skrevet
knas skrev (2 timer siden):

Sofabordet er glimrende å sniffe kokain fra. Glass. 

Slikt vet jeg like lite om som jeg vet at dette bordet faktisk står i en av Es stuer.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, stjernestøv said:

Det sjokkerer ikke meg hva som foregår bak lukkede dører hos eliten og nå kommer det frem i lyset, mener bare at MM har nok nå og kan få litt fred men det blir vel sånn når man tilhører kongehuset. Får bare litt vondt av dem. 

Det er noe som heter at man ligger som man reder. Og det lønner seg ikke å lyve.

Ellers burde du få mer vondt av ofrene til Epstein og den syke eliten.

AnonymBruker
Skrevet
41 minutes ago, AnonymBruker said:

Hun er jo fortsatt dronning i navnet, ja.

Men det går jo fint an å ha en tilbaketrukket posisjon som ufør/sykmeldt.

Dette blir nok resultatet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ja, la oss trekke nisselua godt ned over ørene og fortsette som før.

Ja, heller det enn å fråtse i alskens spekulasjoner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det norske folket kommer nok til å se en annen vei denne gangen også. Nordmenn fremstår som ekstremt systemtro , latterlig godtroende. Så lenge alt pakkes inn i riktig språk og presenteres av folk med titler og makt, svelges det uten motstand. Vi må være det mest naive og lettlurte folkeslaget i verden.

Vi må anta at HM visste hva han gikk til da han valgte henne. Som en kommentator så treffende uttalte på TV i dag: Det ser ut til at hun har fått et lettere tilbakefall av sin tidligere utagerende livsstil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...