Gå til innhold

Google sin AI vs ChatGpt

Anbefalte innlegg

Worriesome Plenty 2
Skrevet (endret)

Er ChatGpt enda bedre enn Google sin gratistjeneste på web? Jeg er imponert over Google sin, og bruker den mye.

Endret av Worriesome Plenty 2
Autokorrektur
  • Worriesome Plenty 2 endret tittelen til Google sin AI vs ChatGpt
Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (3 minutter siden):

Er ChatGpt enda bedre enn Google sin gratistjeneste på web? Jeg er imponert over Google sin, og bruker den mye.

Jeg bruker begge deler men fact sykepleier sa da kan man jo være dødssyk ifølge google, sykepleier fra kommunen sa jeg måtte google. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Jeg bruker begge deler men fact sykepleier sa da kan man jo være dødssyk ifølge google, sykepleier fra kommunen sa jeg måtte google. 

?

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva man bruker det til tror jeg, jeg har mange ganger fått helt rævva og ubrukelige svar som jeg ikke har kommet noen vei med typ jeg sier det ikke funker så kommer den med noe annet, å sånn gjentar det seg et par ganger før han kommer med det han svarte først. Sånn gjentar det seg. Sånn sett liker jeg google best. Har kuka rundt med chatgpt i timesvis og så googla og løst problemet på 10min.

Anonymkode: c2dc3...ee9

Drømmeautomat
Skrevet

Begge har styrker og svakheter. Jeg foretrekker ChatGPT personlig, men kan skjønne hvorfor andre foretrekker Gemini (Googles).

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Drømmeautomat skrev (4 minutter siden):

Begge har styrker og svakheter. Jeg foretrekker ChatGPT personlig, men kan skjønne hvorfor andre foretrekker Gemini (Googles).

ChatGpt er den også gratis? Eller betaler man? Hvis det er omtrent like godt og en er gratis, så vet jeg hva jeg velger😃

stjernestøv
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (9 minutter siden):

?

Han mente man ikke bør bruke google for da kommer det opp kreft med en gan, hun mente jeg kunne bare google hvis jeg lurte på noe. 

stjernestøv
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (1 minutt siden):

ChatGpt er den også gratis? Eller betaler man? Hvis det er omtrent like godt og en er gratis, så vet jeg hva jeg velger😃

Den er gratis til en liten tid så tar noe annet over men den som tar over er like god. 

Drømmeautomat
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (36 minutter siden):

Både gratis og betalingsversjon. Gratisversjonen har vel en begrensning i antall prompts, samt at du bare kan bruke de beste modellene et begrensa antall i løpet av en dag. Du kan prøve den her og sammenligne med Gemini: https://chatgpt.com/

Skrevet

Betaler for ChatGPT plus fordi jeg bruker det mye. Liker den bedre enn google sin.

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Drømmeautomat skrev (3 minutter siden):

Både gratis og betalingsversjon. Gratisversjonen har vel en begrensning i antall prompts, samt at du bare kan bruke de beste modellene et begrensa antall i løpet av en dag. Du kan prøve den her og sammenligne med Gemini: https://chatgpt.com/

Testet det nå. Begge svarte likt på spørsmålet. Takk for link.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...