Worriesome Plenty 2 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Jeg står helt utenfor. Ikke medlem i noe, selv ikke Human etisk forbund. Jeg meldte meg ut derifra fordi de var så woke. Helt greit å være woke, men jeg synes ikke de burde ta stilling i politiske saker som ikke involverer tro eller livssyn. Det er rundt 10 år siden jeg meldte meg ut. 1 Siter
slabbedask Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Nei. Har for lengst meld meg ut av statskirken. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Er medlem av Humanistene Anonymkode: ef8a5...2d8 1 Siter
Fru2020 Skrevet 1. februar Skrevet 1. februar Jeg er også medlem av Humanistene. De er mer åpne enn human etisk forbund. 1 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Nei, meldte meg ut av Den Norske Kirke for flere år siden og har ingen planer om å melde meg inn i noe annet. 1 Siter
morsan Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Meldte meg ut av statskirken for over førti år siden. Er passivt medlem i Humanetisk forbund 1 Siter
emilie321 Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Under er psykose for mange år siden skulle jeg bli katolikk og da måtte jeg melde meg ut fra statskirken... ble aldri kotolikk og har heller aldri meldt meg inn igjen i statskirken. Så jeg tilhører ingen tro og er komfertabel med det. 1 Siter
Babette Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Jeg er medlem av Statskirken. Meldte meg ut som 16-åring og var fritatt for kristendom på gymnaset, men meldte meg inn igjen mange år senere da jeg skulle være fadder ved en barnedåp. Dette var et krav fra prestens side. Siden har jeg blitt værende. Jeg er ikke spesielt troende, men er generelt glad i kirker og synes det er hyggelig å være til stede på gudstjenester. 1 Siter
påskelilje Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Jeg er medlem av Den norske kirke, og er veldig engasjert i den lokale menigheten her jeg bor 😊 1 Siter
Dorthe Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Jeg er ikke medlem. Døpte ikke ungene mine, men var medlem selv i mange år etter det før jeg meldte meg ut. Giftet meg for øvrig i Sjømannskirken og var overrasket over at vi fikk tillatelse når ingen av oss var medlem. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.