AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar Er 35000 utbetalt i måneden en bra pensjon? Så vidt jeg vet er hun gjeldfri. Anonymkode: e5706...c38 0 Siter
laban Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er 35000 utbetalt i måneden en bra pensjon? Etter skatt? Det er mer enn mange i fullt arbeid har, så det bør absolutt være bra. 0 Siter
cilie Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er 35000 utbetalt i måneden en bra pensjon? Så vidt jeg vet er hun gjeldfri. Anonymkode: e5706...c38 Ja 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er 35000 utbetalt i måneden en bra pensjon? Så vidt jeg vet er hun gjeldfri. Anonymkode: e5706...c38 Den er en pen pensjon, godt over snittet. Anonymkode: 65b97...dfd 0 Siter
Kayia Skrevet 2. februar Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er 35000 utbetalt i måneden en bra pensjon? Så vidt jeg vet er hun gjeldfri. Anonymkode: e5706...c38 Gjennomsnittelig pensjonsutbetaling var i 2024 på 300.500 kroner før skatt fra folketrygden. Dette betyr at hun har en fin tilleggspensjon fra arbeidsgiver(e) i tillegg. Gjeld spiller ikke inn på pensjonsutbetalingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.