Nestegang Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Nei, både fordi jeg ikke tror og at jeg er en synder (som dreper det første argumentet... ). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Nestegang skrev (47 minutter siden): Nei, både fordi jeg ikke tror og at jeg er en synder (som dreper det første argumentet... ). Jesus har jo tatt på seg synden din. Han har sonet straffen din i ditt sted. Hvis du ber ham om syndenes tilgivelse, blir du tilgitt og frelst. Men du må jo tro dette da. Anonymkode: 25aa6...060 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Nei, jeg tror ikke på noen himmel eller helvete. Blir for Disney for meg. Anonymkode: 190d2...744 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Ja jeg er ofte i himmelen når jeg flyr Anonymkode: ef9d1...fe1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Jeg synes det er litt søtt med folk som tror på himmelen. Jeg tror ikke de tenker så mye på hva som møter de der. En slags barnlig forventning om paradis og gjenforening med ens kjære og nære. Jeg tror overhodet ikke på det. Synes i det hele att dette er like sannsynlig som julenissen. Anonymkode: f24a2...9d3 0 Siter
E7H7 Skrevet 3. februar Skrevet 3. februar Jeg tror ikke på noe overnaturlig - verken himmel, tannfeen, zombier eller noe annet. Jeg forholder meg til den virkelige, fysiske verden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.