Gå til innhold

Jeg er allerede lei av rettssaken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mot Marius Borg Høiby. Puh, godt å få det ut. Dette blir 7 lange uker 😪

Anonymkode: 24908...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare til å la være å følge med. Scrolle forbi på nettet, og la være å følge med på TV, så går nok det helt fint 😊

AnonymBruker
Skrevet

Du får si til ofrene at de får trekke saken siden du er lei av rettsaken. Er jo deg som er det viktige her.

Anonymkode: 9393a...5c9

Skrevet

Jeg må liksom lese overskriftene på nettavisene for å få med meg alt. Og da kommer alt automatisk opp. Men men. Sånn er det. Synes det er kjekt å se alt det andre.

Everybody
Skrevet

Ingen lover eller forskrifter som pålegger noen å følge rettssaken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du får si til ofrene at de får trekke saken siden du er lei av rettsaken. Er jo deg som er det viktige her.

Vet du hva, du har faktisk helt rett! Prøvde å være litt humoristisk, men det ble veldig feil! Får ikke slettet dessverre, så vennligst ignorer dette innlegget 😔 ts

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ofrene er vel engstelige for å bli outet. De ønsker sikkert ikke at den saken skal gå for åpne dører i 7 uker direktesendt på tv?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du hadde kanskje heller ønsket å bytte plass med MBH? Høres nesten ut som misunnelse. 

Anonymkode: e8e55...b6c

AnonymBruker
Skrevet

Det er lenge og jeg synes virkelig synd i alle de involverte og det de står i. Må være utrolig tøft! 

Anonymkode: 22878...30c

stjernestøv
Skrevet

Jeg syns synd på både han og ofrene, kan ikke være lett for noen. 

Stikkelsbær
Skrevet

Det er påtalemyndighetene som har gått til sak, ikke ofrene. De har ikke anmeldt noe, så vidt jeg kjenner til.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, stjernestøv said:

Jeg syns synd på både han og ofrene, kan ikke være lett for noen. 

Det er aldri synd på overgriperen.

Anonymkode: f8969...415

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

I såfall får vi håpe du ikke er involvert som tiltalt eller vitne. Dersom ikke kaller vi dette et ikke-problem ;)

Endret av Kayia
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er aldri synd på overgriperen.

Anonymkode: f8969...415

jeg har en tendens til å syns synd på alle. 

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

jeg har en tendens til å syns synd på alle. 

Jeg også. Men denne saken er så lik saken jeg selv var fornærmet i så synes ikke synd på han. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (17 minutter siden):

Jeg også. Men denne saken er så lik saken jeg selv var fornærmet i så synes ikke synd på han. 

nei er jo klar over at sånne folk er drittsekker, det er mange som er drittsekker og vet ikke hvorfor jeg syns synd på dem. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

nei er jo klar over at sånne folk er drittsekker, det er mange som er drittsekker og vet ikke hvorfor jeg syns synd på dem. 

Jeg synes litt synd i dem hvis de "våkner opp" og angrer. Men noen er bare kronikere. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (27 minutter siden):

Jeg synes litt synd i dem hvis de "våkner opp" og angrer. Men noen er bare kronikere. 

Ja mange som ikke angrer i det hele tatt. Det er egentlig ikke synd på dem og de fortjener karma. 

Skrevet

Er det noen som skjønner hva som menes med utsagnet "– Jeg er kjent for å være sønnen til mamma, ikke noe annet. Så jeg har hatt et ekstremt bekreftelsesbehov. "

Kilde: Marius Borg Høiby skal starte sin forklaring – NRK Norge – Oversikt over nyheter fra ulike deler av landet

Han har et enormt behov for bekreftelse fordi han står i skyggen av en svært kjent mor eller tenker han at det mer er et problem å ikke være noe annet, et eget individ, skjønner ikke. 

Skrevet

Jeg forstår det som om at han har stort behov for å få bekreftelse for seg selv som person, som eget individ. Ikke bare "sønnen til Mette-Marit". 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...