Gå til innhold

Jeg er allerede lei av rettssaken

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mot Marius Borg Høiby. Puh, godt å få det ut. Dette blir 7 lange uker 😪

Anonymkode: 24908...4e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo bare til å la være å følge med. Scrolle forbi på nettet, og la være å følge med på TV, så går nok det helt fint 😊

AnonymBruker
Skrevet

Du får si til ofrene at de får trekke saken siden du er lei av rettsaken. Er jo deg som er det viktige her.

Anonymkode: 9393a...5c9

Skrevet

Jeg må liksom lese overskriftene på nettavisene for å få med meg alt. Og da kommer alt automatisk opp. Men men. Sånn er det. Synes det er kjekt å se alt det andre.

Skrevet

Ingen lover eller forskrifter som pålegger noen å følge rettssaken.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du får si til ofrene at de får trekke saken siden du er lei av rettsaken. Er jo deg som er det viktige her.

Vet du hva, du har faktisk helt rett! Prøvde å være litt humoristisk, men det ble veldig feil! Får ikke slettet dessverre, så vennligst ignorer dette innlegget 😔 ts

Anonymkode: 24908...4e0

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ofrene er vel engstelige for å bli outet. De ønsker sikkert ikke at den saken skal gå for åpne dører i 7 uker direktesendt på tv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...