Gå til innhold

Hjernevasking.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Jeg har sett på folk som er med i sekter og de blir hjernevasket, jeg har hatt en turbulent oppvekst men ble aldri hjernevasket. Jeg hadde mine engler som passet på meg og ba mye til Gud, hvor hadde jeg der fra tro? Det var ikke et kristent hjem og mine brødre og min mor ble hjernevasket og det visste jeg, jeg mente stort sett det motsatte av det min far mente og ville passe på de andre og forsvare de. Han eide oss og var sjefen men han eide aldri meg for det sørget jeg for, så mitt spørsmål er da var jeg egentlig en sterk person? Eller var det mine psykiske vansker som reddet meg? Jeg har alltid hatt min egen tro og ikke fulgt strømmen, noe jeg tror jeg er født med. Og jeg visste hele tiden at det som foregikk der ikke var rett men ble jo underkuet til å tie, da jeg kom inn i psykiatrien fortalte jeg alt. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Jeg har sett på folk som er med i sekter og de blir hjernevasket, jeg har hatt en turbulent oppvekst men ble aldri hjernevasket. Jeg hadde mine engler som passet på meg og ba mye til Gud, hvor hadde jeg der fra tro? Det var ikke et kristent hjem og mine brødre og min mor ble hjernevasket og det visste jeg, jeg mente stort sett det motsatte av det min far mente og ville passe på de andre og forsvare de. Han eide oss og var sjefen men han eide aldri meg for det sørget jeg for, så mitt spørsmål er da var jeg egentlig en sterk person? Eller var det mine psykiske vansker som reddet meg? Jeg har alltid hatt min egen tro og ikke fulgt strømmen, noe jeg tror jeg er født med. Og jeg visste hele tiden at det som foregikk der ikke var rett men ble jo underkuet til å tie, da jeg kom inn i psykiatrien fortalte jeg alt. 

Kanskje du bare ble beskyttet pga sykdommen din? 

Anonymkode: ad11a...7ba

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje du bare ble beskyttet pga sykdommen din? 

Anonymkode: ad11a...7ba

Ja har tenkt på det selv så da har den jo gjort noe nytte. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...