psykedeliker Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (40 minutter siden): Det er jo litt dumt da. Jeg vil kalle det et alvorlig problem når folk får diagnoser satt på feil grunnlag. 1 Siter
Glitter Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (33 minutter siden): Åja, såpass. Føler du at du ønsker å få diagnosen tilbake eller er det ikke så viktig for deg? Det er ikke så viktig. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 6. februar Forfatter Skrevet 6. februar Glitter skrev (11 timer siden): Det er ikke så viktig. Okei 🙂 Jeg har selv egentlig tenkt at det ikke er så viktig hvilke diagnoser jeg har så lenge jeg får hjelp med det jeg sliter med, det er jo det viktigste. 0 Siter
Glitter Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (54 minutter siden): Okei 🙂 Jeg har selv egentlig tenkt at det ikke er så viktig hvilke diagnoser jeg har så lenge jeg får hjelp med det jeg sliter med, det er jo det viktigste. Ja. Bare ikke symptomer blir tolket feil så. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 6. februar Forfatter Skrevet 6. februar Glitter skrev (1 time siden): Ja. Bare ikke symptomer blir tolket feil så. Ja, det var akkurat det da. Jeg føler selv at jeg egentlig ikke har nok kunnskap til å vite om det jeg opplevde var noe relatert til bipolar eller asperger. Men jeg må si det virker litt mer som om det heller er bipolar enn asperger som behandler tenkte, men hun sa hun skulle diskutere det med noen kollegaer da. Så får se hva hun sier neste time. 0 Siter
Glitter Skrevet 6. februar Skrevet 6. februar 𝚂 𝚔 𝚢 skrev (7 minutter siden): Ja, det var akkurat det da. Jeg føler selv at jeg egentlig ikke har nok kunnskap til å vite om det jeg opplevde var noe relatert til bipolar eller asperger. Men jeg må si det virker litt mer som om det heller er bipolar enn asperger som behandler tenkte, men hun sa hun skulle diskutere det med noen kollegaer da. Så får se hva hun sier neste time. Ikke godt å vite. 0 Siter
𝚂 𝚔 𝚢 Skrevet 6. februar Forfatter Skrevet 6. februar Glitter skrev (3 timer siden): Ikke godt å vite. Nei, det er jo ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.