Gå til innhold

Noen med asperger som vil dele sin erfaring med hvordan diagnosen oppleves?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (40 minutter siden):

Det er jo litt dumt da.

Jeg vil kalle det et alvorlig problem når folk får diagnoser satt på feil grunnlag.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• 𝚂 𝚔 𝚢

23

• psykedeliker

13

• Glitter

6

• AnonymBruker

4

Populære dager

Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (33 minutter siden):

Åja, såpass. Føler du at du ønsker å få diagnosen tilbake eller er det ikke så viktig for deg?

Det er ikke så viktig. :)

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
Glitter skrev (11 timer siden):

Det er ikke så viktig. :)

Okei 🙂 Jeg har selv egentlig tenkt at det ikke er så viktig hvilke diagnoser jeg har så lenge jeg får hjelp med det jeg sliter med, det er jo det viktigste.

Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (54 minutter siden):

Okei 🙂 Jeg har selv egentlig tenkt at det ikke er så viktig hvilke diagnoser jeg har så lenge jeg får hjelp med det jeg sliter med, det er jo det viktigste.

Ja. Bare ikke symptomer blir tolket feil så. 

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Ja. Bare ikke symptomer blir tolket feil så. 

Ja, det var akkurat det da. Jeg føler selv at jeg egentlig ikke har nok kunnskap til å vite om det jeg opplevde var noe relatert til bipolar eller asperger. Men jeg må si det virker litt mer som om det heller er bipolar enn asperger som behandler tenkte, men hun sa hun skulle diskutere det med noen kollegaer da. Så får se hva hun sier neste time.

Skrevet
𝚂 𝚔 𝚢 skrev (7 minutter siden):

Ja, det var akkurat det da. Jeg føler selv at jeg egentlig ikke har nok kunnskap til å vite om det jeg opplevde var noe relatert til bipolar eller asperger. Men jeg må si det virker litt mer som om det heller er bipolar enn asperger som behandler tenkte, men hun sa hun skulle diskutere det med noen kollegaer da. Så får se hva hun sier neste time.

Ikke godt å vite. 

𝚂 𝚔 𝚢
Skrevet
Glitter skrev (3 timer siden):

Ikke godt å vite. 

Nei, det er jo ikke det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...