emilie321 Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar Denne uka er jeg fornøyd. Har fått til å trene 3 ganger denne uka. Mandag : Treningssenteret i 90min. Syklet i 16min og rodde i 6min (1000m). Styrke i 70min og 5min tøying. Onsdag : Treningssenteret i 80min med PT. Syklet i 16min og rodde i 10min (1623m). Styrke i 50min og 5min tøying. Fredag : Treningssenteret i 100min. Syklet i 16min og rodde i 15min (2300m). Styrke i 65min og 5min tøying. På treningen med PTen så satt jeg pers med trapbaren med 52,5 kg. Greier foreløpig "bare" 47,5 kg når jeg er alene, men er fornøyd da. Begynte også med å ro denne uka og liker det egentlig bedre enn å sykle. Hvordan går det med dere andre? 2 Siter
påskelilje Skrevet 8. februar Skrevet 8. februar emilie321 skrev (2 timer siden): Denne uka er jeg fornøyd. Har fått til å trene 3 ganger denne uka. Mandag : Treningssenteret i 90min. Syklet i 16min og rodde i 6min (1000m). Styrke i 70min og 5min tøying. Onsdag : Treningssenteret i 80min med PT. Syklet i 16min og rodde i 10min (1623m). Styrke i 50min og 5min tøying. Fredag : Treningssenteret i 100min. Syklet i 16min og rodde i 15min (2300m). Styrke i 65min og 5min tøying. På treningen med PTen så satt jeg pers med trapbaren med 52,5 kg. Greier foreløpig "bare" 47,5 kg når jeg er alene, men er fornøyd da. Begynte også med å ro denne uka og liker det egentlig bedre enn å sykle. Hvordan går det med dere andre? Så bra! Skal si du har hatt lange, gode økter denne uka! Jeg er også fornøyd! Vinteren holder stand her sør, og jeg har fått meg 3 skiturer denne uka ❄️❄️❄️: Mandag: Skitur rett etter jobb; 7,8 km Tirsdag: Styrketrening på treningssenteret, ca en time. Løftet over 11 tonn, sier Strong-appen 🙃😵 Torsdag: Skitur rett etter jobb: 9,6 km Fredag: Styrketrening rett etter jobb, en time. Trente stort sett armer, så "bare" 6,3 tonn 😄 Lørdag: Skitur med ei venninne, utenfor løyper midt i skogen, bratt og dyp snø 😄 4,8 km. Veldig artig tur, helt fantastisk stille midt i skogen, traff ikke noen andre ❄️❄️❄️ På åtte dager har jeg hatt 5 skiturer! Herlig!!! 1 Siter
emilie321 Skrevet 9. februar Forfatter Skrevet 9. februar påskelilje skrev (4 timer siden): Så bra! Skal si du har hatt lange, gode økter denne uka! Jeg er også fornøyd! Vinteren holder stand her sør, og jeg har fått meg 3 skiturer denne uka ❄️❄️❄️: Mandag: Skitur rett etter jobb; 7,8 km Tirsdag: Styrketrening på treningssenteret, ca en time. Løftet over 11 tonn, sier Strong-appen 🙃😵 Torsdag: Skitur rett etter jobb: 9,6 km Fredag: Styrketrening rett etter jobb, en time. Trente stort sett armer, så "bare" 6,3 tonn 😄 Lørdag: Skitur med ei venninne, utenfor løyper midt i skogen, bratt og dyp snø 😄 4,8 km. Veldig artig tur, helt fantastisk stille midt i skogen, traff ikke noen andre ❄️❄️❄️ På åtte dager har jeg hatt 5 skiturer! Herlig!!! Takk! Liker å holde på litt når jeg først har greid å komme meg bort dit. Du har jo vært skikkelig flink da👏 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.