AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg må spise veldig mye. Spist tre brødskiver med fire egg og 100 gram laks pluss litt kaviar. Spist en stor youghurt ett glass juice. Alt dette før klokka tolv så har enorm matlyst. Hvor mye kalorier er dette? Må ha spist hele dagsmenyen før klokka 12.00 på dagen. Hva skal jeg gjøre da? Når jeg spiser alt til ett måltid. Anonymkode: 80eab...629 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Jeg får spiseforstyrra vibber av dette. Dette virker helt normalt, så sant du følger opp med vanlig kost utover dagen. Middag og kanskje litt lett kvelds. Anonymkode: f59d4...97c 0 Siter
krøll9 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg må spise veldig mye. Spist tre brødskiver med fire egg og 100 gram laks pluss litt kaviar. Spist en stor youghurt ett glass juice. Alt dette før klokka tolv så har enorm matlyst. Hvor mye kalorier er dette? Må ha spist hele dagsmenyen før klokka 12.00 på dagen. Hva skal jeg gjøre da? Når jeg spiser alt til ett måltid. Anonymkode: 80eab...629 Be chatgpt om en beregning av kalorier på hva du har spist. Vær så presis som mulig. Dersom du vil skape et kaloriunderskudd men har stor apetitt, spis mye av noe med få kalorier men med mye "masse". Det er også viktig med mye vann og nok søvn. Ved søvnunderskudd skriker kroppen etter carbs dagen lang. Anbefaler også å spise frukt. Da får du litt sukker også, men ikke som med godteri. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg må spise veldig mye. Spist tre brødskiver med fire egg og 100 gram laks pluss litt kaviar. Spist en stor youghurt ett glass juice. Alt dette før klokka tolv så har enorm matlyst. Hvor mye kalorier er dette? Må ha spist hele dagsmenyen før klokka 12.00 på dagen. Hva skal jeg gjøre da? Når jeg spiser alt til ett måltid. Anonymkode: 80eab...629 Hvis dette er spist innen kl 12 så dekker det vel frokost og lunsj. Da er det ikke spesielt mye mat. Enig med de som sier hør med ChatGPT om kalorimengde. Anonymkode: c2636...53a 0 Siter
Kayia Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg må spise veldig mye. Spist tre brødskiver med fire egg og 100 gram laks pluss litt kaviar. Spist en stor youghurt ett glass juice. Alt dette før klokka tolv så har enorm matlyst. Hvor mye kalorier er dette? Må ha spist hele dagsmenyen før klokka 12.00 på dagen. Hva skal jeg gjøre da? Når jeg spiser alt til ett måltid. Anonymkode: 80eab...629 Jeg skjønner ikke hva du mener her jeg. Mener du at tre skiver med egg og kaviar + yoghurt er en dagsmeny? Med unntak av at min meny før kl 12 ikke bestod av fire egg, men to, har vi spist nøyaktig det samme, dvs tre fiberskiver med kaviar, to egg og en youghurt. Jeg drakk imidlertid vann med sitron og sikker tre kopper kaffe da, ikke juice. Mener du at dette er en dagsmeny? I såfall er jeg sterkt uenig. Og hva mener du med at du må spise mye? Er dette pga sterk sult eller pga høyt energiforbruk pga trening? Du skriver ikke hvilket brød du spiser, men på generelt nivå ville jeg byttet til fiberbrød, og byttet juice og youghurt med noe som metter mer og gir mer langvarig energitilførsel, feks havregrøt med kanel, litt sukker og en liten smørklatt. Endret 5 timer siden av Kayia 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg må spise veldig mye. Spist tre brødskiver med fire egg og 100 gram laks pluss litt kaviar. Spist en stor youghurt ett glass juice. Alt dette før klokka tolv så har enorm matlyst. Hvor mye kalorier er dette? Må ha spist hele dagsmenyen før klokka 12.00 på dagen. Hva skal jeg gjøre da? Når jeg spiser alt til ett måltid. Anonymkode: 80eab...629 Det er helt villt at du tror dette er mye mat, uansett om du skal ned i vekt eller ikke. Anonymkode: f59d4...97c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.