Gå til innhold

Har vært på over 100 dater, men Ida finner ingen god nok mann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Interessant.

"Etter å ha møtt over hundre potensielle partnere, har hun merket seg et tydelig mønster:

– Menn er fryktelig dårlige til å stille spørsmål, sier hun og fortsetter:

– Da blir samtalen trå og man får ikke kjemi. Når de glemmer å stille spørsmål går ikke samtalen så naturlig som man skulle ønske. Da må jeg stille alle spørsmålene og det blir mer som et jobbintervju, sier Ida."

Anonymkode: 4f988...11e

AnonymBruker
Skrevet

Så frøken sveiper høyre på de 100 mest attraktive fuckboysene på tinder, snakker om "stjernetegn" og annet vås på daten for å se om de er "åpne" for ting, og blir skuffet når de bare vil ha sex og ikke høre på gnålinga hennes. 🙄

Og dette velger hun å stå frem med i avisen. Flaut !!!

19 minutes ago, AnonymBruker said:

norske kvinner for kravstore !

Anonymkode: dde0a...183

Anonymkode: b702c...9ed

Skrevet

Hvis du dater 100 mennesker (du selv har valgt) og ikke klaffer med noen så er det deg. Da er det ikke "menn" eller "kvinner" som må forandre seg.

Hun sier jo at de fleste dater er kjedelige eller helt greie. Da er hun ganske nummen. Jeg kan tenke meg det smitter over på stemningen.

Jeg kjenner menn som holder på sånn også.

Skrevet

Jeg har ikke vært på sånne type dater på lenge. Ble også lei av å være på «jobbintervju». Sier ikke at det er bare den enes feil. Det er settingen som er klein og kunstig. 

Anonymkode: 66b3f...95c

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Så frøken sveiper høyre på de 100 mest attraktive fuckboysene på tinder, snakker om "stjernetegn" og annet vås på daten for å se om de er "åpne" for ting, og blir skuffet når de bare vil ha sex og ikke høre på gnålinga hennes. 🙄

Og dette velger hun å stå frem med i avisen. Flaut !!!

Anonymkode: b702c...9ed

Dette skjønte du ikke mye av. 

Anonymkode: 66b3f...95c

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)

100 dater😳 101 han er nok den rette. 

Endret av Krisebærblomsten

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...