AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lady HM skrev (1 time siden): Det kan det ha vært på et tidspunkt, men man kan bevege seg i forskjellige retninger som gjør at man ikke lenger passer sammen. Det kan også være nye "vennskap" hvor man kanskje ikke oppfører seg helt autentisk i starten fordi man vil at den andre skal like en, også så finner man etter hvert ut at man ikke trives så godt med vedkommende likevel. Jeg merker at jeg jo har større aksept for det jeg ser på som feil og mangler hos mennesker jeg har nære vennskap med, men som @Lillemus sier oppi her, også de nære vennene kan jeg nok fri meg fra hvis de virkelig bryter visse grenser. Så du hadde sluppet en ny venn lettere. Jeg skjønner det. Vennskap man har hatt lenge burde sitte lengre inne skulle man tro. Selvom det definitivt ikke alltid stemmer. Anonymkode: 1e0be...afb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Får inntrykket av at det er en dumpe kultur. Anonymkode: 1e0be...afb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.