Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du hver uke på mat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns jeg bruker for mye hver uke på mat, hvor mye bruker du som bor alene?

Anonymkode: 77086...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi er 3 voksne i huset til enhver tid og bruker 14000 kr i måneden. Dette inkluderer take away som vi har noen ganger I måneden. Vi har også et høyt brusforbruk som inkluderes i matbudsjettet.

Endret av Fru2020
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enslig og bruker ca 1500,- i uka. Jeg drikker veldig mye brus.

Anonymkode: 1c5e4...854

Skrevet

Har ikke oversikt. Kanskje 1200-1500 kr. 

AnonymBruker
Skrevet

800-900 kr

Anonymkode: 54439...924

AnonymBruker
Skrevet

mellom 1500 til 2000.

Mye iskaffe :D 

Anonymkode: 82aae...989

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert 1500 nå som mat er blitt så dyrt 😓

Takk til alle nordmenn som sørger for at å leve er blitt så dyrt gjennom å kreve alt mulig av bortkastet pengebruk

Anonymkode: 4751a...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Er det rettferdig at en person på 150cm får samme livsopphold fra nav som en på 2 meter? Den ene trenger jo mer mat enn den andre?

Nicklusheletida
Skrevet

Ca 8000 i måneden for to voksne, hvis vi ikke skal ha gjester.  I morgen skal jeg arrangere 80- årsdag for min mor og månedens budsjett ryker nok :)

Skrevet

Jeg bor alene og bruker ca. 4000 kr i måneden på husholdning.  Utenom det spiser jeg noen ganger på restauranter og det koster, spesielt hvis jeg drikker vin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det rettferdig at en person på 150cm får samme livsopphold fra nav som en på 2 meter? Den ene trenger jo mer mat enn den andre?

Jeg er drøyt 150 cm, mannen min ca 180 cm, jeg spiser minst like mye som ham. 😁

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...