Krisebærblomsten Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar Noen tanker om dette live hvorfor er noen mer heldige en andre? lever på rosa skyer mens andre kun svarte? 0 Siter
Vendi Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar (endret) Krisebærblomsten skrev (4 minutter siden): Noen tanker om dette live hvorfor er noen mer heldige en andre? lever på rosa skyer mens andre kun svarte? Jeg tror ingen kun lever på rosa skyer. Er ganske sikker på at vi alle har ett eller annet. Men enig i at noen er mer heldige enn andre, og noen mer uheldige. Endret 21. februar av Vendi 2 Siter
stjernestøv Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Noen tanker om dette live hvorfor er noen mer heldige en andre? lever på rosa skyer mens andre kun svarte? Tror det er mer komplisert enn som så. 3 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. februar Forfatter Skrevet 21. februar I en søskenflokk på to eller flere, du er på de svare skyene, mens dine søsken er på de rosa 🤷♀️ 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. februar Forfatter Skrevet 21. februar stjernestøv skrev (1 time siden): Tror det er mer komplisert enn som så. Enig i det. 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. februar Forfatter Skrevet 21. februar Vendi skrev (2 timer siden): Jeg tror ingen kun lever på rosa skyer. Er ganske sikker på at vi alle har ett eller annet. Men enig i at noen er mer heldige enn andre, og noen mer uheldige. Ja alle har noe som er tøft og vanskelig det tror jeg og på. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar Livet er urettferdig. Sånn er det bare. Anonymkode: 9c874...cef 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. februar Forfatter Skrevet 21. februar (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Livet er urettferdig. Sånn er det bare. Anonymkode: 9c874...cef Ja, uretferdig som fy. Endret 21. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. februar Skrevet 21. februar Jeg tror faktisk at det er noe i ordtaket Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. februar Forfatter Skrevet 21. februar Dorthe skrev (4 timer siden): Jeg tror faktisk at det er noe i ordtaket Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det. Ja, du har rett i det. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 21. februar Forfatter Skrevet 21. februar (endret) Everybody skrev (4 timer siden): Du bor i hvert fall i Norge. Dette gjelder ikke meg gjelder oss alle bare noen tanker rundt livene vi lever. Endret 21. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.