Gå til innhold

Melatonin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe som vet ang melatonin, skal det også hjelpe for søvnkvalitet og at man får sove hele natten?

Jeg bruker alimemazin , gjort det lenge. Og den har alltid fått meg til å sove nesten en hel natt. Men sykdommen min er blitt verre og dermed også søvnen. Nye nå er at  jeg sovner noen få timer veldig tidlig på kvelden og sliter ekstremt med å sove igjen resten av natten, til tross for alimemazin både 1 og 2.

(trenger ingen råd om øvrig søvnhygiene og rutiner osv da jeg har en komplisert sykdom og må hvile når jeg kan. Vil bare høre om folks erfaring med melatonin og om det i tillegg til alimemazin kan hjelpe selvom jeg tydeligvis sovner av meg selv littegrann på kvelden).

søvnkvaliteten min føles elendig 

Anonymkode: 7a7b4...d39

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Noe som vet ang melatonin, skal det også hjelpe for søvnkvalitet og at man får sove hele natten?

Jeg bruker alimemazin , gjort det lenge. Og den har alltid fått meg til å sove nesten en hel natt. Men sykdommen min er blitt verre og dermed også søvnen. Nye nå er at  jeg sovner noen få timer veldig tidlig på kvelden og sliter ekstremt med å sove igjen resten av natten, til tross for alimemazin både 1 og 2.

(trenger ingen råd om øvrig søvnhygiene og rutiner osv da jeg har en komplisert sykdom og må hvile når jeg kan. Vil bare høre om folks erfaring med melatonin og om det i tillegg til alimemazin kan hjelpe selvom jeg tydeligvis sovner av meg selv littegrann på kvelden).

søvnkvaliteten min føles elendig 

Anonymkode: 7a7b4...d39

Melatonin alene hjalp ikke på meg men kan jo hende de to sammen hjelper som du nevner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...