Krisebærblomsten Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg venter på runde 2 av Åsted Norge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg smører bena med fotkrem, bestiller mye snop på cooperscandy.no og ser på nyheter Anonymkode: 5e475...c96 1 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har akkurat satt meg ned litt etter å ha fylt dosetteskene. Nå skal jeg straks rydde kjøkkenet og ta oppvasken. 1 Siter
påskelilje Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden Jeg måtte avspasere tidlig i dag pga noe privat, så jeg sitter/ligger i sofaen med PCen i fanget og jobber for å ta igjen litt av det... sånn egentlig....men er ikke så effektiv 😄 1 Siter
Lillemus Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Har nettopp dusjet og deretter ordnet varmeflasker til både mannen og meg og lagt under dynene. 🥰 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden Jeg har sett Åsted og jobbet samtidig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.