Krisebærblomsten Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg venter på runde 2 av Åsted Norge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg smører bena med fotkrem, bestiller mye snop på cooperscandy.no og ser på nyheter Anonymkode: 5e475...c96 1 Siter
Vendi Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Har akkurat satt meg ned litt etter å ha fylt dosetteskene. Nå skal jeg straks rydde kjøkkenet og ta oppvasken. 1 Siter
påskelilje Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg måtte avspasere tidlig i dag pga noe privat, så jeg sitter/ligger i sofaen med PCen i fanget og jobber for å ta igjen litt av det... sånn egentlig....men er ikke så effektiv 😄 1 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Har nettopp dusjet og deretter ordnet varmeflasker til både mannen og meg og lagt under dynene. 🥰 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg har sett Åsted og jobbet samtidig. 2 Siter
Fru2020 Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Jeg har akkurat lagt meg på sofaen etterpå å ha spilt et spill som jeg ikke fikk til med sønnen og samboer. De gruste meg. Men jeg ble veldig stolt av sønnen min. Han er så god på å tenke logisk og strategisk og langt frem. Og gøy at de to mennene i mitt liv kunne bonde. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. februar Skrevet 24. februar Jeg er på vei til jobb. Anonymkode: 36a58...642 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 26. februar Forfatter Skrevet 26. februar Nå ser jeg på Netflix Elsker skalkrer mordere? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. februar Skrevet 26. februar Ser på 90 days to wed. Anonymkode: 36a58...642 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Hva jeg gjør PÅ nå?? Anonymkode: c5ff8...5c6 0 Siter
Ekstra Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva jeg gjør PÅ nå?? Anonymkode: c5ff8...5c6 Jeg stusser også litt når jeg leser dette, men tror det er dialekt Endret 27. februar av Ekstra 1 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar Ekstra skrev (1 time siden): Jeg stusser også litt når jeg leser dette, men tror det er dialekt Hva gjøre dere på nå? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 27. februar Forfatter Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva jeg gjør PÅ nå?? Anonymkode: c5ff8...5c6 ? 0 Siter
Soleil70 Skrevet 27. februar Skrevet 27. februar Jeg har en venninne fra Tromsø, hun sier det: ka du gjør på 🙂 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.